Gå til innhold

min 323 GT-R

Ranger emnet


The Mazta'

Anbefalte innlegg

...det var så lite aktivitet på 323-forumet at jeg tenkte jeg kunne spe på litt med å legge ut en helt egen link om mitt lille prosjekt ;)

 

Kan i første omgang legge ved et bilde av vognkortet, så får vi se om det er noen som tør å utfordre til dragrace?:confused:

post-210-13804850228859_thumb.jpg

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det skal vel stå 136 kw (185 hk)

I disse dager hjelper det vel lite hva som står i vognkortet, de fleste trimmer jo bilene sine alikevel :D

 

De fleste tør vel å utfordre en GT-R til dragrace, etter 2-3 turer på stripa så går jo girkassen til helvete..... :mad:

Med mindre du har en X-Trac 6-trinns sekvensiell kasse til 300.000 kroner da :D

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok stå 136kW og 1840ccm ja...men damen på biltilsynet som overførte spesifikasjonene fra fahrzeugbrief'en visste bedre...:???:

 

uansett så er jeg egentlig ikke typen til å kappkjøre, har sikkert noe å gjøre med at jeg fikk en S-klasse Mercedes i fronten på min forrige GT-R (sjåføren var 18år og 2mnd, var ute å kappkjørte med noen like evneveike kompiser), 98m bremsespor før front mot front kollisjon i mitt kjørefelt....5 uker på sykehus og et halvt år på krykker for meg.. Har fått såpass mye respekt for trafikken etter det at kappkjøring blir det ikke for min del jaffall..men nok om det :)

 

Girkassa er svært så standard den, holder ennå på å få skiftet alle lager + fordelingskasse. Kommer ikke til å legge ut penger på å få noe kraftigere, sparer de heller til å få realisert RX-7 FD drømmen:rolleyes:

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt å høre da! Man begynner å lure på om enkelte mennesker har fått sertifikatet sitt i en cornflakes-eske.

 

Jeg kjører egentlig ikke noe særlig fort jeg heller, liker bedre å ta den helt ut på en svingete vei med lite trafikk. Og de er det mange av der jeg bor :D

Å kjøre i 200 km/t er liksom ikke noe særlig tøft, aksellerasjon og veigrep er det viktigeste for meg. Derfor er 323 GT-R den perfekte bil for meg :)

 

Angående det med RX7, jeg er ganske enig. Hvis jeg ikke får tak i en sterkere kasse til bilen så selger jeg den og kjøper meg en rx7... like greit det.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

skal vi se, kan vel ta å liste opp hva jeg har handlet inn etter jeg kjøpte bilen i januar:

 

HKS 150mm luftfilter

HKS 2,5" cat-back eksos m/ 96mm enderør

GReddy Type S blowoff valve

Blitz SBC ID type II boost controller

Denso Iridium Power plugger

 

Masitaly President 7,5x18" (ET40) felger

Falken FK-451 215/35ZR18 dekk

Eibach Prokit sportsfjører

 

MOMO Apache ratt

GReddy 60mm boost meter

CUSCO fjørbeinstag bak

Blitz brannslukker

 

Pakfeifer Combat frontfanger

Postert sideskjørt

 

Pioneer DEH-P9300R cd-spiller

Audison VRX 6,420 forsterker

Focal Audiom TLR diskanter

Focal Utopia 4W2 mellomtoner

Focal Utopia 5WS mellombasser

JL Audio 10W7 subwoofer

 

Har i tillegg skiftet alle lager i kassen da den alikevel var åpnet for å skifte drev i fordelingskassen. Har også lagt inn sånn circa 25kg asfaltmatter i dører, sider, gulv, torpedovegg og bagasjerom, da erteboks-faktoren er tildels meget høy i en original GT-R....

 

(har forresten også alarmanlegg i toppdivisjonen i tilfelle feil folk skulle lese hvor mye "godis" det er på bilen:o)

Haakon O.

 

90 Eunos Cosmo 20B Type-S

88 Mitsu Colt dB-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

skal vi se, kan vel ta å liste opp hva jeg har handlet inn etter jeg kjøpte bilen i januar:

 

HKS 150mm luftfilter

HKS 2,5" cat-back eksos m/ 96mm enderør

GReddy Type S blowoff valve

Blitz SBC ID type II boost controller

Denso Iridium Power plugger

 

Masitaly President 7,5x18" (ET40) felger

Falken FK-451 215/35ZR18 dekk

Eibach Prokit sportsfjører

 

MOMO Apache ratt

GReddy 60mm boost meter

CUSCO fjørbeinstag bak

Blitz brannslukker

 

Pakfeifer Combat frontfanger

Postert sideskjørt

 

Pioneer DEH-P9300R cd-spiller

Audison VRX 6,420 forsterker

Focal Audiom TLR diskanter

Focal Utopia 4W2 mellomtoner

Focal Utopia 5WS mellombasser

JL Audio 10W7 subwoofer

 

Har i tillegg skiftet alle lager i kassen da den alikevel var åpnet for å skifte drev i fordelingskassen. Har også lagt inn sånn circa 25kg asfaltmatter i dører, sider, gulv, torpedovegg og bagasjerom, da erteboks-faktoren er tildels meget høy i en original GT-R....

 

(har forresten også alarmanlegg i toppdivisjonen i tilfelle feil folk skulle lese hvor mye "godis" det er på bilen:o)

 

(må bare si det en gang til)

Jævli feit den GTR'n din!

 

si fra når du legger den ut for salg!

Jeg er en potensiell kjøper!!!

 

forresten...lagt mye penger i bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår