Gå til innhold

Volvo 245 prosjekt

Ranger emnet


kimhe

Anbefalte innlegg

Her er bilde av volvoen min, skal prøve å ta flere bilder utover. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Noen som har forslag?

 

 

HPIM1426.jpg

HPIM1427.jpg

HPIM1427.jpg

 

 

HPIM1424.jpg

 

Jeg ga 1500 kroner for den bilen, og må nok bytte bensinpumpe så går den nok bra igjen

Lå ca 20 liter vann i bilen så tatt ut seter og tepper, og prøver å få tørket det opp nå, før vinteren kommer.. Pluss at det lå mye annet dritt der..hehe:fatality

HPIM1425.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye rust egentlig, er litt i to av dørene, så skal vel ta noe glasfiber eller noe der. Siden jeg ikke kan noe særlig med sveising. Må eu godkjennes så må få den i stand, og er litt usikker på frontruta er en del store skrap, rett foran førersiden. Så kan nok hende jeg må bytte?

 

Ellers har jeg hatt en Passat 1.8 Turbo før, som jeg akkuratt har solgt desverre. Så nå har jeg fått tak i drømmebilen da se, som jeg kan herje litt med i vinter og sånn. Er en 90 modell, og skal få på noen nye felger, 15 først nå i viner så får vi se hva som skjer. Skal nok også senke den eller kanskje heve den. Fant et kult bilde av en volvo, noen som vet om dette er vanskilig å la seg gjøre?

 

245-190.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av volvoen min, skal prøve å ta flere bilder utover. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den. Noen som har forslag?

 

billig og bra utgangspunkt detta :)

slepp han heilt i gata. 90-> bakluka, sveis rusta, fjern 1000metrane, bytt til rektig list på framskjermen, fjern takgrindane, sot rutane rundt om, lakk speglane, BYTT dei dårlege dørane. garantert dårlegare enn dei ser ut te (bitter erfaring).

slepp nedi ein motor bilen fortjenar :chevy el :volvopower: so kjem an seg!

 

detta va kun forslag, og ikkje meint på noken måte som kritikk av bilen.

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra. Får se hva jeg gjør, er nok begrenset hvor mye jeg skal koste på den men. Blir nok til at jeg senker den, og soter ruter og litt sånn først, og litt små lakkering, og dører er jeg ikke helt sikker på. Rekker bare å jobbe med den 1 eller 2 dager i uken så, tar sin tid, men er jo gøy og....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

fiks rusten, vekk med 1000metere (evnt bak grillen med de), vekk med spylerviskerene, av med takgrinden, hvite skjermblinkers, senking.. Da er den grom :-)

 

Fjern eller flytt motorvarmer-pluggen også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår