QuattroMan Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 ikke blaupunkt.. går for focal,kicker eller cadence:thumb Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ikke blaupunkt..[/QUOTE] litt gammel tråd,men hvorfor ikke!?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ikke blaupunkt.. litt gammel tråd,men hvorfor ikke!?? blaupunkt blir vel litt for bra for enkelte... ^_^ sorry litt off topic, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 ikke blaupunkt.. går for focal,kicker eller cadence:thumb siden du skal ha litt musikk kvalitet også så ville jeg gått for focalen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Synes ikke du skal disse de musikalske ferdighetene til Cadence uten å ha hørt hva de kan få til... De litt dyrere høyttalerne (både sub og komp.sett) spiller utrolig bra. Kicker har jeg aldri hørt i noe som kan minne om SQ-oppsett, så der vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg