Gå til innhold

Oslofolk med for mye $

Ranger emnet


Kolbotn

Anbefalte innlegg

Satt og spana ut av vinduet på jobben ved ryen krysset igjen da og ca 09.45 brummet det fælt utafor viduet, rakk akkurat å se rumpa på en svart Lamborghini Murcielago, med mørke felger og polert kant, sette kursen mot ekebergtunellen... Noen som vet mer?

 

Tre kvarter senere så var det en Lys blå metallic Bentley Gtc Cab, med blått stoff tak, ellers orginal... info?

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi snakker om samma biler her, jeg spotta bentleyen jeg å:D

MEN, ikke bare den. bak den følgte det èn bentley continental gt (sort) med STORE felger, 22"? Så kom samma bilen, lyseblå med sort stofftak, sikkret den du snakket om. Etter den fulgte en helt plain èn, beige eller champagne farget. Disse brummet etter hverandre på grefsenkollen ca. kl.09.30

Dro på oppover bakken, jeg klarte ikke å holde følge..:( merkelig nok:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi snakker om samma biler her, jeg spotta bentleyen jeg å:D

MEN, ikke bare den. bak den følgte det èn bentley continental gt (sort) med STORE felger, 22"? Så kom samma bilen, lyseblå med sort stofftak, sikkret den du snakket om. Etter den fulgte en helt plain èn, beige eller champagne farget. Disse brummet etter hverandre på grefsenkollen ca. kl.09.30

Dro på oppover bakken, jeg klarte ikke å holde følge..:( merkelig nok:P

 

Du ga ikke alt da skjønner jeg ;);) hehe

 

Murcielago er etter min mening den Lamborghini'n som er minst attraktiv faktisk.. Vet ikke helt hvorfor. Er vel bare formen og detaljene på den jeg rett og slett ikke har så sansen for. Likevel, jeg sier ikke at den ikke er fin, for dét er den jo.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyseblå med sort stofftak.

Den jeg så hadde blålig stofftak, bare noen toner mørkere enn selve bilen...

 

Speed is everything:

Litt enig med deg, iallefall av dagens lamborghinier... men de feteste er uten tvil Miura og Countach.

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Urmaker Bjerke og Buvlgari hadde en event dei her bilene var på.

Gode kunder var invitert (jeg var en av dei).

 

Når vi kom hadde dei stilt opp 3 lamboer og en Bentley Continental GT utenfor.

Inne var det 2 nye lamboer til, pluss Bentley Continental GT Cab og en lik den 4-dørs det var nevnt tidligere.

 

Prøvekjøring ble foretatt. Flere mistet desverre lappen etter at noen tipset pol10 om dei svært raske turene på Ring3.

 

Bilene hadde danske og Italienske skilter.

 

Noen dårlige mobilbilder derifra:

 

Lambo.jpg

 

lambo2.jpg

 

Bentley.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Satt og spana ut av vinduet på jobben ved ryen krysset igjen da og ca 09.45 brummet det fælt utafor viduet, rakk akkurat å se rumpa på en svart Lamborghini Murcielago, med mørke felger og polert kant, sette kursen mot ekebergtunellen... Noen som vet mer?

 

Tre kvarter senere så var det en Lys blå metallic Bentley Gtc Cab, med blått stoff tak, ellers orginal... info?

 

 

Når jeg tenker etter så stemmer tidspunktet ganske bra med da jeg testet Lamboen. Kjøreruten også. Med en over-nervøs danske fra Lamborghini Copenhagen i passasjer setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår