GangstaP Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har egentlig vært BMW frelst i lange tider, men nå når jeg nærmer meg 18 fikk jeg beskjeden at jeg kunne få en Vectra B (98-mod) av de hjemme da de skal kjøpe ny! I og med at jeg sparer penger på å måtte slippe å kjøpe egen bil selv tenkte jeg at jeg må gjøre noe med motoren.. Den sørgelige nyheten her er at det er en 1.6 16v (150 000km) som sitter i bilen! :( Styling og senkesett kommer snart i boks! Skal kjøpe det CSR bodykitet som ligger ute til salgs her på forumet om det ikke er solgt nå! Men, motormessig vil jeg gjøre noe! Hva er lurt å gjøre? Vil egentlig ikke bytte motor da jeg ikke har tid eller peiling på hvordan dette gjøres. Går det an å ettermontere turbo på denne motoren? Tror ikke det er så god plass i motorrommet akkurat! :S Vil chipping/tuning av motoren gjøre noe forskjell? Det er jo en bensinbil! Når bilen skal styles en del er det flaut å komme med en 1.6! Hjeeelp meg! Hva vil lønne seg? Vil ikke bruke så mye mer enn 10K på motoroppgraderingen! Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Kjøp deg en calibra turbo motor å smekk nedi ;D få på større bremser og kanskje oppgrader understell. Husk hjerne og ledningsnett til motoren :) da får du fart på kjerra ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Reis til England og hent deg en 1.7 TD. Disse går som en kule og er slitesterke. De er oppgitt til 82 hk, men det er sannsynligvis en skrivefeil. Det riktige er 182 hk. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Reis til England og hent deg en 1.7 TD. Disse går som en kule og er slitesterke. De er oppgitt til 82 hk, men det er sannsynligvis en skrivefeil. Det riktige er 182 hk. Har du røkt nåkka eller ? Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Fikk svar på en annen post som ga meg noenlunde svar! Takk! Post avsluttet! # Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Reis til England og hent deg en 1.7 TD. Disse går som en kule og er slitesterke. De er oppgitt til 82 hk, men det er sannsynligvis en skrivefeil. Det riktige er 182 hk. Merkelig at 1.7 TDI-motoren til fattern har 75 hk da :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 TD motorene går drit ræva! bare min mening. da er bilen min sportsbil i forhold. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg