CrazyLoff Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Før kjørte jeg helt orginalt. Fikk satt på green filter. Ble litt mer morro lyd når man trør inn gassen men nå legger jeg ikke merke til den mer :/ Vurderer nå og kjøpe meg effektpotte (bakpotta kunn). Blir det noe fetere lyd av det eller er det en bomm-innvistering ? Noen potter som er annbefalt ? Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg bytta den bakre lyddemperen, kjøpte hos autospar. Det blir en annen lyd, men anbefaler ikke den. Var MYE tilpassing for å få den til å passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg fyrte på 2x3,5" bak, ble mye grommere lyd av det, men så helt ufattelig teit ut :p Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg kjører med dobbel Votex-utblås, det gir bedre lyd enn originalt, og ser pent ut. Har KN-filter i tillegg som gir enda mer lyd, så er igrunn fornøyd med lyden. Eneste som mangler er at bilen flytter seg like mye som den bråker.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Jeg har supersprint potte og liker lyden av den.. Lyd og looks :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Erterøret mitt råkker altså =P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Eneste som mangler er at bilen flytter seg like mye som den bråker.. :P hmh, da er vi to du! :doh Kjøpte dtmpotte hos remus eller hva nå det heter, er fornøyd med lyden som den gir jeg :D har også et nytt luftfilter, åpent,,..,,. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Har supersprint-potte på vr6en, der er det heller at jeg ønsker at bilen bråker like mye som den flytter seg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tenkte og kjøpe en simons eller hva det no heter potte til mekonomen. Potta kosta 1800 kr og de skulle montere den for 300. Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Tenkte og kjøpe en simons eller hva det no heter potte til mekonomen. Potta kosta 1800 kr og de skulle montere den for 300. Får jo simons effektanlegg fra kat og bak til 3100kr da, da kan du velge mellom DTM eller vanlig dobbel endepotte. Lyden blir digg, er mellomste lydemperen som sperrer alt lyden inne.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 denne og en fin bakpotte så er du i gang med lyden iallfall.. :) http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000004dbpTU251104.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 denne og en fin bakpotte så er du i gang med lyden iallfall.. :) http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000004dbpTU251104.html Den klarer han ikke og skaffe lenger, hvis han klarer så var det 3-4 uker ventetid og uten godkjennings papirer. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo classic Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 på mobilsentrum.no får du bak potter fra dtm til 600 kr.....med dem får du groom lyd;) åsså er de billig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 på mobilsentrum.no får du bak potter fra dtm til 600 kr.....med dem får du groom lyd;) åsså er de billig.... Univalsal drit da, får ferdigtilpasset og 1200kr. Mellomrør kan man bygge selv hvis man vil ha enda mer lyd:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Den klarer han ikke og skaffe lenger, hvis han klarer så var det 3-4 uker ventetid og uten godkjennings papirer. kjøpte sånn en fra han for kanskje 3 uker siden.. fikk den levert etter 3-4 dager jeg.. men var kanskje en av de siste han hadde da.. :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg