fastone Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hei Hav er reglene/lovverket når det gjelder bytting av demepere? Må begge sider byttes? Grunnen til at jeg spør er at jeg hadde min bil på garantiutløpstest i går og der ble påpekt svetting på venstre demper bak. Jeg tok kontakt med mitt verksted og det var ikke noen problem med å få dette på garantien, men de bytter bare venstre siden bilen har gått så lite (ca 77500 km) og da mente de at høyre ikke var slitt Jeg har alltid hørt at man skal bytte begge sider for å få slitasjen lik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det vil jo bli en forskjell på støtdempingen, mener nå jeg da. Etter det jeg vet så skal det bestandig byttes begge dempere. 70000km er nå rimelig mye det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 det beste er å bytte begge dempere.. men det er fult lov å bytte en demper..!! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg