Gå til innhold

Noen som info om bilen?

Ranger emnet


Larsn

Anbefalte innlegg

DaButcher sto jo så fint å la ut om denne bilen på Ål treffet ( der bildet er tatt ), så han kan vel sikkert fortelle ned til minste detalj! :)

Hei,

Jeg vet Pell og Frode (740r på forumet her) fikset denne bilen opp.

Før pell hadde den, hadde Jørgen (han som solgte sin 245turbo), som også er på forumet her, den.

 

Men, ja..

Bilen har jo fet lakk, Pell solgte den vel for 40k(?), med greie dekk og de felgene der er jo verdt en del også.

 

Er vel 850 intr., men b230f motor.

 

Jeg skal ikke utdype mer nå, da jeg visstnok hadde misforstått noe sist og fikk litt pes på pm.. Men, det var en eller annen (uten å peke for mye), som gjorde en del jalla med bilen. Det var forøvrig før goby kjøpte den, da jeg leste i salgsannonsen at det var en del å gjøre, for å få den eu godkjent.

 

jeg vet ikke noe videre om bilen egentlig.. Men det er jo en standard 240 med gradient lakk (lakket hos slengesol i bergen) -> http://www.slengesol.no

 

Martin Pell jobber hos slengesol og ironisk nok, kjenner jeg til han som eide den bilen pell nå har bygget/fikset opp.. hehe.. (Den saffran(?)-gule).

 

Den røde bilen her, er faktisk en av de fetere lakkede 240'ene jeg har sett.

Jeg har noen bilder av bilen her og har selv kjørt den før.. Var helt jævlig å kjøre med det små rattet (12"?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon som har info og bilder av dn røde bilen på bilde??

 

Er en 88-modell, orginal motor men de ordner seg i løpet av vinteren. Turbo motoren og getrag kasse skal være klart til våren. mahle sempel, H-profil råder, porta 531 topp med 38mm eksosventiler, T5-race kam, haltech E6X ombyggd GLT-innsug, 600mmX300mmX76mm alu. intercooler......

 

Gule koni framme og Bilstein bak, 1031 aksling med orginal diffbrems og 3.31:1 utveksling, diffbremsen må strammes opp eller blir den skiftet til truetrack.

 

850-framstoler, ellers orginalt 240 intr.

 

Hvis det er noe meir du vil ha svar på er det bare å spørre?

 

Bilde024.jpg

 

Bilde0210.jpg

 

Bilde023.jpg

 

9.jpg

 

20.jpg1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår