Gå til innhold

Kjøpt A3, trenger inspirasjon:)

Ranger emnet

Vwgolfii

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Fant forresten pakketilbud fra sharif:

http://www.sharif.no/default.asp?Folder=353

Uansett, sitter og ser på facelift-lykter på nbs.. Vanlige og angel-eyes..

Men, dette er til 2002 modell.. Passer de rett over på min -98? eller må jeg kappe, legge inn adapterplate eller hva? Plug&play? :)

for å montere inn de faceliftlyktene må du kappe litt.. også må du fikse noe sånn omkoblingsgreier... har ikke gjort det selv, men har lest om en del andre som har gjort det. Vurderer å gjøre det selv. På Norskbildelsenter får du de som er prikk lik de originale til 2000 for begge. På møller koster en 3800 eller noe...

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen til 944,- pr. stk på NBS. rekner med det er de du mener..

Vet du forresten om en "Do it yourself" / "How to" side med beskrivende bilder o.l angående facelift?

Ja, det er vel de jeg mener... eller når jeg var der å hørte skulle de ha 1049,- pr stk. tror jeg.. mener jeg har sett en sånn "how to" et eller annet sted. men finner den ikke nå.. det eneste jeg klarte å finne var denne linken. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=35300&highlight=facelift+a3

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for hjelpen:)

Da blir det facelift her og, før eller senere;)

De lyktene NBS selger, vet du noe om de er TUV-godkjent eller godkjent på andre regler og forskrifter? Sto ikke noe om dette på NBS..

Hva med høydejustering av lysene.. ligger motoren i lyktene, er den også en enkel sak å fikse?

Tror de skal være det... snakket med han som jobber der for ikke så lengesiden, og han mente det var det samme som de selger på møller... men er vel en "fake" utgave. du kan jo ringe dit og høre, men tror ikke det skal være noe problem..

Det med høydejustering vet jeg ikke noe om, men ring de anngående det også, så får du nok et svar..

Lykke til!

- Audi A3 1.8T 98' -

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Etter all den pirkingen til Polo Classic om "clean" og "Less is more".. (Ikke vondt ment).. Så må jeg si meg (nesten) helt enig han:P

Fant meg en Dietrich front (stor grill) som fikk oppmerksomheten min.. Lurte på om dere har noen forslag til noen skjørt og bakfanger? noen enkle og pene..

Og finnes det helt hvite baklykter? (Ikke lexus eller facelift)

Takker for alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sparker jeg denne topicen opp til toppen av listen..

Nå har jeg tatt steget og bestilt vmaxx justerbart..

Nye planer, Dietrich-fronten skipper jeg.. Må kjøpe A8 grill i tillegg, og den koster visstnok 3000kr.. så må jeg ha spredere og lakkering så.. rundt 10,000 for en front blir litt vel mye:P

Jeg er fortsatt åpen til forslag av styling.. Post hva du syns er pent, eller link til produkt:)

Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider