VCE Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg blir litt oppgitt når noen quoter et innlegg med 10-15 bilder, det er så unødvendig! Noen andre fora jeg vanker på har deaktivert (IMG)-taggen i quotes. Dette synes jeg er en fin ting, da vil det komme opp linker istedet for bildene. Noen andre med meninger rundt dette? Er dette noe som er mulig å få til her også, eller er det bare jeg som er for sart? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Pleier på å fjerne linken selv når jeg quoter, mye ryddigere slik. Kan evnt. gå til nød hvis den man quoter har svart flere sider tilbake. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Litt kjekt at det er mulig om noen skal kommentere et bilde på en tråd med flere hundre at de har mulighet til det da... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Det vil jo fortsatt være mulig å kommentere bildet, men om det er tvil om hvilket bilde det er snakk om kan man bare trykke på linken... Har man et spørsmål om det aktuelle bildet kan man bare linke til det samme bildet istedertfor å quote inlegget... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dersom man har en (nærmest) rén bildetråd kan man skrive nummer foran bildene, #3, #56, #791, osv, slik at man bare kan skrive #412 var et fint bilde. Skjønner? Det mest idiotiske jeg ser er når folk quoter 20-30 bilder for å skrive "Fett".. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 For å vise i klartekst hvordan det skal være. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 For å vise i klartekst hvordan det skal være. http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/4084d4ec.jpg http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/rbkdrakt.jpg Bla bla bla. Ikke så vanskelig eller ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Dersom man har en (nærmest) rén bildetråd kan man skrive nummer foran bildene, #3, #56, #791, osv, slik at man bare kan skrive #412 var et fint bilde. Skjønner? Det mest idiotiske jeg ser er når folk quoter 20-30 bilder for å skrive "Fett".. Eirik Da er nok Kverna`s idè bedre... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Da er nok Kverna`s idè bedre... :) No offence til verken deg eller Kverna, men det er jo det VCE sier.. :) Ja Kverna, jeg forstod at du ville forklare (illustrere det :) ) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 No offence til verken deg eller Kverna, men det er jo det VCE sier.. :) Ja Kverna, jeg forstod at du ville forklare (illustrere det :) ) Fint vi er på samme side :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 takk for at noen andre enn meg syns det hadde vært kjekt!! hater når 2-5stk svarer på samme bildet i samme side slik at man må se bildet tusen ganger...skulle hatt en slik funksjon her :) Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 For å vise i klartekst hvordan det skal være. http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/rbkdrakt.jpg wtf?? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 wtf?? haha Fin quoting Olsen, og ja "hahaha" :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/rbkdrakt.jpg Søt! :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Støttes! Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg