OndSofa Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Hvordan er det med klimakontrollen på en 1.6 A4. Går det an å hente fram forbruk osv. på samme måte som på en 1.8T? På alle klimakontroller med samme utførelse kan du hente ut feilkoder fra klimaanlegget, samt blandt annet hastighet og motorturtall. Men ikke forbruk og lignende. Da må du ha FIS :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Update: Lyden er TA i spiller lol Flaut. OG bærebrua dekkes ikke av utvidet garanti lengre... det ble det slutt med ifjor :( Så da er det duket for 7000 kr i service og bytte av bærebru/drivmansjett. Sånn er det å ha bil hehe... men da vet iallefall dere som tror at bærebrua dekkes av utvidet garanti (før kjørte 200 000km) at den altså ikke gjør det. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Dumt at de har slutta med den garantien da =/ Du får helt sikkert delene billigere hos f.eks. Mekonomen, men da må du jo skru selv.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 skru selv er faktisk noe jeg planlegger... skal inn på møller den 20ende for å "se over" hva som må fikses... Finnes det noen tegninger eller orklaringer på hvordan bytte brua og drivmansjetten eventuellt? er temmelig grønn på audi :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Står garantert hvordan dette gjøres i Haynes manualen for A4 :) Koster ikke så alt for mye de bøkene heller. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Etter å ha kjørt A4 i en uke nå må jeg si jeg er MEGET fornøyd med kjøpet! Komfort til tusen! I dag begynte jeg å høre en ulyd. Regner ikke med det er av noen betydning, men jeg hater lyder! Høres nesten ut som en sprayboks som ligger under setet. Altså at når du svinger renner kulen inni sprayboksen over til den ene siden og lager et lite klunk når den treffer "veggen". Nesten akkuratt samme lyd bare at den er mer "isolert" og lavere. Altså at den ikke er så klar som i en sprayboks. Kan høres ut som om den kommer fra under setet, eller litt lenger bak som under baksetene. Vanskelig å høre når jeg sitter i førersetet. Noen som har vært bort i noe lingnendes? Muligens noe som har ramlet nedi under baksetene da jeg la de ned for å frakte noe langt. Hvordan løfter jeg opp disse for å sjekke der? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Etter å ha kjørt A4 i en uke nå må jeg si jeg er MEGET fornøyd med kjøpet! Komfort til tusen! I dag begynte jeg å høre en ulyd. Regner ikke med det er av noen betydning, men jeg hater lyder! Høres nesten ut som en sprayboks som ligger under setet. Altså at når du svinger renner kulen inni sprayboksen over til den ene siden og lager et lite klunk når den treffer "veggen". Nesten akkuratt samme lyd bare at den er mer "isolert" og lavere. Altså at den ikke er så klar som i en sprayboks. Kan høres ut som om den kommer fra under setet, eller litt lenger bak som under baksetene. Vanskelig å høre når jeg sitter i førersetet. Noen som har vært bort i noe lingnendes? Muligens noe som har ramlet nedi under baksetene da jeg la de ned for å frakte noe langt. Hvordan løfter jeg opp disse for å sjekke der? Sitteputa i baksetene er det bare å rive rett opp :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Fant problemet. Var et batteri i luftkanalen til beina bak. he he. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Fant problemet. Var et batteri i luftkanalen til beina bak. he he. Hehe. Det var ikke store feilen da ser du;) Jeg og er fornøyd med A4, iallfall etter å ha kjørt ca 3uker med 400hk;) Man skal ikke si hva som skjedde da, for da er det ingen her som tørr trimme a4 lenger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg