al3x Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Den første er fortsatt dekket av garantien på bærearmene foran, sånn i tilfelle de ikke har blitt byttet alt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Den første er fortsatt dekket av garantien på bærearmene foran, sånn i tilfelle de ikke har blitt byttet alt. Har sendt en kjapp mail og spurt, venter på svar... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Ville gått for den første jeg.. Da har du og facelift lykter forran og bak, pluss den er gått mindre.. Men for å se på det fra den andre siden, så får du jo facelift lykter forran og bak for under 8000kr som er prisforskjellen på bilene. Bare å sette igang å prute! men så har jo den blå mye mer utstyr, blandt annet takluke som er ganske bra og ha... Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Utstyr er alltid gull :) Også ved videresalg ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Så en ting om A4 gennerelt: Hvordan er den på vinterføre/ til vanlig med forhjulstrekk? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Nå hadde jeg noen dårlige vinterdekk i fjor, men bilen er helt grei. Blir fort varm (både motor og innvendig). Eneste jeg hadde problemer med var at bærearmene foran (tror det var de) skrapa neddi hele tia når jeg kjørte på litt sporete veier. Så ble til at jeg balanserte oppå de sporene. Også klikka bensin måleren en gang i vinter, tror det ble litt for kaldt for den :S På sommerføre har jeg ikke noe å klage over. Flott bil :) Sitter bra i svingene Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Oktober 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Nå hadde jeg noen dårlige vinterdekk i fjor, men bilen er helt grei. Blir fort varm (både motor og innvendig). Eneste jeg hadde problemer med var at bærearmene foran (tror det var de) skrapa neddi hele tia når jeg kjørte på litt sporete veier. Så ble til at jeg balanserte oppå de sporene. Også klikka bensin måleren en gang i vinter, tror det ble litt for kaldt for den :S På sommerføre har jeg ikke noe å klage over. Flott bil :) Sitter bra i svingene men spinner den mye? Har den noen problemet opp slappe bakker? jeg vet jeg ikke skal forvente noe Quattro-greier, men hvordan fungerte det for deg? Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Slet veldig med fremkommeligheten på veier med mye løs snø i vinter. MEN, det kan nok ha en del med det at jeg hadde dårlige dekk. Spant en god del også. Håper det blir bedre denne vinteren med noen nye dekk. Dunlop er iallefall ikke noe å satse på har jeg skjønt :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bilen er lett forran, ikke beste festet nei.. merka før med 16" felgene, slapp lett ved gasspådrag.. også på våt vei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 tror jeg heller kom av dekkene Neida, var gode dekk... Goodyear Eagle F1... Jeg snakker ikke bare drit heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 skal gi deg et råd du bør ta på alvor, IKKE KJØP AUDI eier en audi a4 1.8 20v med 135000km på telleren , og min erfaring med denne bilen er bare problemer DYRE problemer , har kosta på bilen min 50000kr i deler som har røke , har satt den for salg og skal aldri mer eie en bil med fire ringer . Men for all del det er en god bil og kjøre nor det virker . mvh en rasende lei audi eier Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 glemte og si at eg bare har eid bilen i 5månder Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 selv og man har dårlige erfaringer med en bil så trenger det ikke bety at alle audier bare er problembiler som detter ifra hverandre :) som med alle andre bilmerker så kan man være veldig uheldig med en bil å plages mye. Nå skal ikke jeg si at a4 er den mest problemfrie bilen, men det skal ikke være usagt at det er mulig å være heldig med et kjøp også da ;) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har måtte bytte katalysatoren og ytre- og indre drivledd på venstresiden på min bil siden jeg kjøpte den for nesten 2 år siden. Så noen biler er mer utsatte enn andre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Så noen biler er mer utsatte enn andre. Det gjelder faktisk alle bilmerker, nybil eller bruktbil. Min derimot har det aldri vært problemer med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg