Tbend Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei. Spørsmålet er enkelt og greit, passer K-Jetn rett neddi motorfestene og vil motoren passe med 1,5/1,6 4trinns kassen som står i enern nå? Mvh. Tor-Steve Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 nei. må bruke motorfester fra 2er. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 GX-motoren er en 827-blokk, i likhet med 1,5/1,6-motoren som satt der originalt. Dermed så vil dette passe 1:1. Om svinghjulet på GX-motoren ikke passer inn i svinghjulshuset flytter du bare elegant over svinghjul og clutch fra originalmotoren (ettersom jeg ikke husker diameteren på GX-svinghjulet originalt). Motorfestet på passasjersida må du flytte over fra originalmotoren. Videre trenger du tank og pumpe fra en Golf 1 GTI/Cab/Jetta GLI). Og så bruker du nettet til GX-motoren, dersom du har det. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Takker for et konge svar boy. Har pumpe og tank fra toer også liggende så jeg kan jeg bare hive over i enisern, men lurer på om det er en annen tank siden det er en syncro tank. Vi vil jo ikke få noe rå fart med 4 trinns kassen, men grei aks vil det jo bli. Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Pumpeløsninga på G2 er en del annerledes enn på Einser GTI. Uten at jeg har prøvd tviler jeg på at du får tanken til å passe. Om du er i beita for deler tror jeg faktisk at jeg heller ville prøvd å bruke hovedpumpa fra G2-pumpepakka i kombinasjon med den originale tanken din. Jeg har aldri prøvd dette selv, men reint teoretisk kan jeg ikke se at dette ikke skal funke, ettersom du har så ny bil at du har returløp. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg