smartpnts Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Som /T sier så selger jeg sommerfelgene mine. og her ligger annonsen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1282980 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 double bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 5300,- fem tusen tre hundre norske kroner for nesten helt fine felger. Økonomien sier jeg må selge og kjøpe vinterdekk og felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hva er ET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Hva er ET? lurer jeg også på Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 lurer jeg også på Da får vi sitte her å vente da :sleeping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Hvis du ser på linken Massern så ser du at det ikke står ET i annonsen:-P Trur det er grunnen til dem lurer. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 ET betyr innpress, noe som igjen kan forklares enkelt med hvor mye felgene bygger ut/inn. Desto lavere tall på ET, desto mer bygger de ut. En grundigere og mer detaljert forklaring kan dere lese på Teknisk eller Felg og Dekk-forumet her. Takk for forklaringen men............... :) Jeg vet hva ET betyr, men jeg lurte på hva det var for noe, men det skjønte vel du etterhvert også ja.. :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Som sagt, var trøtt igår og dermed så tok det litt tid før hodet mitt reagerte. Får beklage på mitt sterkeste om du føler at det ble for dumt/"støtende" med min forklaring. Dessuten har jeg redigert innlegget mitt, så nå skal jeg slette de jeg har skrevet her da det er off topic. Dette blir også slettet så fort du har slettet ditt, da jeg ikke ser grunnen til å ødelegge en slagstråd med masse off topic. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 men vi vet fortsatt ikke innpress?!?! eller har jeg oversett noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 ET er 25! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrulla Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Kan gi deg 4000kr å hente de helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 du har pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 noen som kjenner feltmadrass? tar ikke mobil og svarer ikke her...gått i vinterdvale?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg