Langerud Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Selger min gti da det etter 5 år er på tide med ny "samboer". Påkostet mye tid og penger de siste årene. Bl.a. nytt justerbart senkesett i år, brock b2 16x9 med falken 215/40, g60 skjørt og hjulbuer, sveiset bakluke, bonrath monovisker, angeleyes frontlykter, tåkelykter, emblemfri grill, øyelokk, defa alarm. Lydisolert bagasjerom. Ferdig igjensveisa 90 dører og popup kit som kan medfølge, mangler kun lakk. Skiller seg ganske bra ut fra alle vanlige golfer. Send gjerne sms til meg på 45861302, da jeg er i militæret om dagen... Eller legg inn en melding her så skal jeg prøve å holde meg oppdater. Bilen skal EU-godkjennes før salg, innen oktober, og har i den anledning bytta clutch, girkasse, drivaksler og eksosanlegg med grenrør. TS for 30 000 kr. Bud mottas Hilsen Espen Langerud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 EU-godkjent med 0 feil tirsdag 31. oktober:) ny pris 25000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Kan dørene selges utenom ? Med speil og vindu ? Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Kan dørene selges utenom ? Med speil og vindu ? Ja det skal være mulig. Bare å komme med bud. intr i popup kit også? importert fra usa, men aldri brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 skal du selge god bilen nå da blir ikke dette litt hardt da.så du er i forsen du nå ja hilsen sindre nilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Hei, har du golfen enda? Kan du ta kontakt på mail? send til: H_racing_@hotmail.com Er intrissert i bilder av motor romm å innvendig. Takk for svar! Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 skal du selge god bilen nå da blir ikke dette litt hardt da.så du er i forsen du nå ja hilsen sindre nilsen Ja nå er det på tide å bytte bil snart:) Kjører tungtransport i Bardufoss om dagen gitt. Under 5 uker igjen nå da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayZee Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Er bilen solgt?? MEGET interessert..må ha bil nr. 2 STRAKS! Siter Nå - Audi S2 Coupe 91" Nå - Audi 90 2,2E 85" X - Audi 80 2,0 94" X - VW Passat 1.8T 97" X - VW Golf Gti 93" X - Audi Coupe Gt 87" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Er bilen solgt?? MEGET interessert..må ha bil nr. 2 STRAKS! Bilen er ikke solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg