Gå til innhold

Bilder; Devil @ DRIFT BATTLE 2006

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Offtopic:

 

150,- for en person + parkering.

 

Ikke noe å si på prisen på noen måte, men jeg føler det er litt feil at parkeringa skal koste så mye i forhold til inngangen - er det slik at de som leier Rudskogen er pålagt å bruke denne parkeringa?

 

 

Ontopic:

 

Mange fine bilder, men hva med å legge dem i et galleri, som ikke driver og skalerer bildene? :)

 

 

raboc, som ikke tok kameraet ut fra bilen i går, men storkoste seg i mange timer

 

Må bruke den parkeringen ja. Visste faktisk ikke at hva det kostet en gang. De ordnet alt slikt selv. Er faktisk enig i at 50 for parkering var litt mye. Men 100 i inngang er vel ikke dyrt for en hel dag med drifting? Prodriftgutta mente at vi tok alt for lite...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flere kommentarer da? :)

 

Dritbra bilder, må jeg si. Misunner deg litt over lokasjonene du fikk gå til, jeg. De gav bildene dine en liten ekstra zing pga fartsfølelse og litt variasjon. :D

 

Og til de som syter over pris: hallo? de fleste fra oslo brukte mer i bensin en vei... Jada, det var kanskje litt kaldt, men nivået på driftinga var forholdsvis høyt på slutten av dagen, og dere kan flate meg ikke si at det ikke var verd penga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og det var? Hvorfor poster du dem her?

 

 

DevilsTower, dette er vel det beste jeg har sett deg gjøre, ingen tvil. Utrolig pene bilder! :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt? Er du seriøs? Det kostet 100 kroner for publikum for å komme inn porten. Deltakerene betalte ingen startavgift, kun kroner 250 i engangslisens til NBF. Vi som arrangør BETALTE faktisk 60 spenn per bil i forsikring i tillegg. Dersom DET er dyrt så gir jeg opp...

 

EDIT: Til sammenligning. For å delta i et racingløp i Norge må du betale startavgift på rundt 3000 i tillegg til førerlisens og vognlisens på 1000 spenn hver. Da kjører man kanskje i totalt én time fordelt på hele helgen...

 

Kostet det 250.- kr for å kjøre? Det er jo en ren gave for å ha det morro på bane! Er det noen som ikke har råd til det de gangene dette blir arrangert, må de få seg en bedre jobb eller starte blomsterbutikk =) Syntes Prisene og hele arrangemanget hørtes kjempe bra ut! Synd jeg ikke fikk tatt turen denne gangen.. Men er 100% på å stille opp neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår