cleanvw Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 ja.. da har jeg å endelig fått meg en einser!:)planene er å få den så strøken som mulig, å få tak i noen felger som passer til den stilen jeg vil ha:) å den stilen er altså å få på rs fanger, heftig handlevogn vinge, å angel eyes.:puke: øøh. en liten feil der, den som er den riktige planen er å få den så lav som mulig, å noen gromme felger! bilen skal se så orginal ut som mulig!:) Men tilbake til bilen, ringte på den bilen i går, å idag kom jeg å kjøpte den usett. ganske strøken egentlig til den prisen , å har godt 160k! en eier!:)Motoren er i grunn 1,1 liter, å er en 82 model. her kommer det noen bilder! kommer flere bilder siden. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 sorry for litt store bilder.. her kommer ett til:) kom med innspill om hva som måtte gjøres da!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Senk og dassruller!!! Ufeilbarlig oppskrift!!!! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 det som var planen ja!:) kom gjerne med bilder av felger å sånn som dere syntes passer bilen min:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ser bra ut detta!! men fjern detta vif merke a??:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 det skal av morgen!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Fin bil!! Nesten lik som min første Einser også, den har jeg fortsatt... Også en 1.1 liter... eller, det VAR en 1.1 liter. Hold oss oppdatert :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 ligner veldig gitt:) skal holde dere oppdatert jeg! kommer masse bilder i morgen!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Se her ja, artig:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 endelig einser på deg og ja! Gratulerer! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 hei cleanvw jeg har felger 13 " ats felger send meg pm Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 pm sendt! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Se der ja. Fått deg einser nå. Slettes ikke verst. Gratulerer. Mye potensiale her, som med alle andre Golf'er:) Angående felger så har vel jeje86 (eller noe lignende) 8x13 ATS Classic til salgs mener jeg å huske. Ligger under Felg og Dekk salgsdelen. Off topic: Om du er hjemme, så er det greit jeg kommer å hente felgene mine nuh? Så kan du få igjen 14"erne dine asap om det haster. Så kan jeg så på nyanskaffelsen med det samme også. Edit: Du hadde vel ikke tilfeldigvis fått endret det første innlegget ditt, så bildene kommer under hverandre? Siden blir i breieste laget. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 skal bort en tur nå, til gjøvik en tur, men send på ei melding rundt 9 -halv 10 tiden da? greit at du henter felgene!:)ta gjerne med felgene mine også, da har jeg no åkjøre med i vinter. hehe.,, Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jepp, sender melding litt senere i kveld jeg da. Kan få felgene dine fortest mulig. I morgen eller noe sånt, da jeg ikke orker og gå ut for å skru de av nå, og sette på noen andre:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg