Gjest brunerune Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 De felgene er fiiine. Passet bilen som et skudd også. Skru understellet litt lavere kanskje? Vurderer samme felgene selv på B6, men da i 9" foran også. Dette kan visst subbe litt om man hiver seg til å senke(og det må man jo!!!). Er det mulig å få godkjent 8" foran og 9" bak hos BT? 8 forran og 9 bak er ingen problem å få godkjent, bare husk å ikke ha ET (innpress) NULL. Hold felga innfor buen, så går det glimrings. Det er ikke så lett å senke A4 skikkelig lavt, det har jeg fårr erfare. Det er et stykke fra fronten av bilen til forakslingen, noe som gjør at den tåler lite fartshumper osv. Motordekselet under ligger også lavt, så blir å ta nedi en del. Jeg har måtte skru mitt opp en cm og to. Så har vel nå 80/70mm ;D Kan tenke meg 8" ET30 forran og 9" ET35 bak ville gjort seg ganske bra om du vil holde det innenfor lovlighetens grenser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Takk for godt svar, da blir dette komboen så fort jeg har litt penger til overs. Sorry for O.T i tråden din vx2go Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Tok noen nye bilder av bilen min i dag. Legger ut et bilde jeg ble fornøyd med. Skal få lagt ut flere da bilen blir ferdig.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Oi var det liv i deg kenneth! Hehe, skal si.. ikke sett mye til deg ass.. Komme deg mer på msn, ikke bare sitte å skru pc! :) Vakkert bilde, damn..bare lakke helt ned nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hehe, blitt litt lite her i det siste ja. Er så fint vær og mye å gjøre.. Hehe.. Men skal komme meg mer på.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 den er fin den bilen din ja :) Men du som har hatt begge deler, hva vil du anbefale av 1.8t eller 1.9tdi? Jeg vi ha noe som drar godt :) Skal enten kjøpe meg A6 1.8t eller A4 1.9tdi Q Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 den er fin den bilen din ja :) Men du som har hatt begge deler, hva vil du anbefale av 1.8t eller 1.9tdi? Jeg vi ha noe som drar godt :) Skal enten kjøpe meg A6 1.8t eller A4 1.9tdi Q Kenneth var mer fornøyd med 1.8t'en sin angående drag gitt.. Hvertfall så han sa til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 den er fin den bilen din ja :) Men du som har hatt begge deler, hva vil du anbefale av 1.8t eller 1.9tdi? Jeg vi ha noe som drar godt :) Skal enten kjøpe meg A6 1.8t eller A4 1.9tdi Q Jeg skal tilbake til 1.8t iallefall, hehe.. Mer muligheter til å trimme de. Men skal du ha en bil som bruker lite på mila og går sånn passe er 1.9Tdi helt greit.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 tdi'en er sikkert helt grei ja :) men neste bil skal jeg ha en stund uten å gå lei, så tror jeg blir å gå for A6 quattro 2.4 eller 1.8t. men de fleste bildene dine ser ut til å være borte :wonder: Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Den gikk greit rett frem iallefall, merka det i går :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hehe gikk ikke verst nei Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hehe, var bra morro å kjøre ja. Men nå skal jeg selge den. Noe som veit om noen som skal ha.. Her har jeg lagt den ut: AutoDB.no - Salgsoppgave Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hey, se hva jeg fant. Min X bil. Skadet front fanger... Ikke bra, sånn er det når folk ikke klarer å ta være på fine biler. AutoDB.no - Salgsoppgave Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Bare å kjøpe den tilbake da ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hehe, kanskje ikke for 140k ak. hehe.. men blir nok en annen 1.8t Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg