Gå til innhold

Min 750iL

Ranger emnet


Andreas 750iL

Anbefalte innlegg

Nei har ikke testet de enda... Men må nok skru de ned et hakk før jeg tar til veien... Men de lyste opp veldig gått her i gården... Har ikke fått noen feilmeldinger enda, bruker det orginale ledningsnettet og ikke det som fulgte med. Men er nok en ide å starte mottoren før men skrur på lysene. Trekker endel strøm når de startes. Men veldig lite når de er i bruk... Når jeg skal montere de siste settet skal jeg sjekke statusen på batteriet mitt å. Kanskje jeg får meg en unnskylning til å kjøpe et nytt stinger batteri av en større type... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan er drivstoffkostnadene på en sånn bil? Bruker du den til hverdags eller?

 

Veldig fin bil, har drømt mye om 7-serie.. Dog med besjt interiør og tv/navi orginalt:)

 

 

750'n blir ikke så mye brukt på vinteren kan du si... Dama har en Ford Sierra 4x4 1993 som sitter godt på vinterføret. Men bmw'n blir kjørt litt når det er bare veier og det har det jo hvert litt av denne høsten og vinteren...

Forbruk ja si det, brukte ca 0,85-0,9L når jeg kjørte fra Tønsberg og opp til molde da jeg kjøpte den. Det var rolig langkjøring, men aktiv bykjøring i sport modus blir det nokk ganske mye ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

najs tralle :) Bruker e32 750 til dagligdags cruiser selv vinter å sommer.. går helt fint det :) holder den på 1,2-1,4 blandet kjøring .. en slapp 240 klarer fint å bruke like mye..

 

Liker fronten på din modell bedre men hekken på e32 e råere hehe..

750ia alpina

opel astra (moste en kompis sin å så meg nødt til å kjøpe den)

Div bobler (ett 2,4l prosjekt med eller uten sotvifte)

motovelo minsk komunist mc

endel annet gull/boss/skrapjern ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår