BossCat Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 er ikke serlig pro når d gjelder lakk...mn er d mulig og skaffe hvit metallic lakk ? Jepp det er helt muligt ja Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hallo, hallo. Jeg skal lakkere min '99 Hyundai Coupè svart, og har noen spørsmål.. Jeg vil at det skal se ordentlig ut, så jeg må vel gå for metallic? Hvor mye ligger dette på i pris? - Stian Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hallo, hallo.Jeg skal lakkere min '99 Hyundai Coupè svart, og har noen spørsmål.. Jeg vil at det skal se ordentlig ut, så jeg må vel gå for metallic? Hvor mye ligger dette på i pris? - Stian Du trenger ikke gå for metallic om du ikke vil ha det, men stikk innom et lakkverkstedk, så dei får se bilen for å gi en riktig pris, prisen vil jo variere på om den er bare å matte ned og sprøyte, eller om der er små bulker, steinsprut, striper, rust og slikt som må utbedres før lakkering Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Noen her som fortsatt skaffer billig lakk? Skal lakke en bitteliten bil, og skulle hatt noen liter med en farge i typisk koksgrå og muligens metallic. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hallo, hallo.Jeg skal lakkere min '99 Hyundai Coupè svart, og har noen spørsmål.. Jeg vil at det skal se ordentlig ut, så jeg må vel gå for metallic? Hvor mye ligger dette på i pris? - Stian Om du ikke er ute etter effekt i lakken så ville jeg gått for svart tettfarge med klarlakk. Da blir den så sort som du får den! Deilig.. ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Tettfarge??? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Tettfarge??? Jepp tett farge, en farge uten effekt i, slik som metallic, pearl osv Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flubber Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 eg skal lakke min 200sx i nærmeste fremtid! å eg vil bruke den orginale AH2 fargen. Rød. samt med svart tak! Men lurer på hva eg kan gjøre for å piffe opp lakken litt! alså få litt kule effekter? Siter Nå: Nissan 200sx S13 | 19.000 Km stand! It's a gift from ABOVE! [X]2000 Aprilia Rs 125cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjNokey Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Noen som har prøvd med pulver lakkering? Hvor/hvem som kan skaffe billig klar lakk. trenger noen liter.Skal eksprimentere litt. Trenger: Sandpapir ( 1200/1500/2000) klar base ( 5-10 liter ) Noen som kan anbefalle hvor det er billig å få tak i disse stoffene? Hvilken pistol bør man bruke ved lakkering av hel bil ? Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krest Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Er det fremdeles liv i dere som skaffer billig lakk? Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Vil jeg også vite, trenger lakk til minst to biler kan det se ut for, blir det handel så blir det lakkering. Å starter den andre dritten jeg har allerede så får den lakk en også:P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Trenger lakk jeg også, så skrik ut:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saminus Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Jeg trenger og lakk til min bil.... litt over halve med svart metallic... og fronten til ca midt på dørene forran med camelon lakk... helst grønn og lilla..... tror jeg:p Siter Opel Omega 2.4 i 90' skal ombygges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensA Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 nåken som veit om lakk som er billig og god å bruke til øving, eg burde øve meg litt til eg skal heillakkere bilen min. eg ikkje så langt fra førde i sunnfjord så viss da e nåken i nærheten som kunne skaffe hadde det vert ekstra flott, men da e ikkje et must. Siter VW Passat 1,9Tdi 2003 mod VW Golf 1,9 Tdi 2004mod (solgt) Subaru Legacy 2,2 1992mod (solgt) Audi 80 2,0 1992mod (solgt) VW Derby 1,3 1977mod (oppussing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sulliken Skrevet August 24, 2008 Rapporter Share Skrevet August 24, 2008 http://www.jetcarrier.net/faq/index.php?action=artikel&cat=3&id=97&artlang=nb&highlight=lakk http://www.jetcarrier.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg