Pitchyou Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 min kjøreskole har heller ikke hørt noe... Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Jaja. Setter man seg ned og leser en ukes tid klarer man den uansett. Jeg har ikke stryki på noen enda (og jeg har A, BE, CE+ADR), Men jeg har LEST :) Jeg fikk stryk en gang, i 2004, til lett motorsykkel. Ellers har jeg klart alt, BE, CE, ADR, truck, lastebilkran, og noen prøver om bruk av arbeidsutstyr og maskiner. Det gjelder å være forberedt. Les spørsmålet først, tenk etter hva som er riktig, så ser du på alternativene. Ikke bare velg det som ser stiligst ut, tenk logisk og les godt på forhånd! :) Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg fikk stryk en gang, i 2004, til lett motorsykkel. Ellers har jeg klart alt, BE, CE, ADR, truck, lastebilkran, og noen prøver om bruk av arbeidsutstyr og maskiner. Det gjelder å være forberedt. Les spørsmålet først, tenk etter hva som er riktig, så ser du på alternativene. Ikke bare velg det som ser stiligst ut, tenk logisk og les godt på forhånd! :) *off topic* Gått Yrkessjåførlinja du òg el? :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pantera Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Den gamle ordningen? Noe av det som irriterer meg mest med dagens teoriprøve er at spørsmålene ikke dekkes 100 % av teoriboka. Litt av poenget med en slik prøve, er jo at man skal ha forstått teorien, og ikke bare pugget teksten i boka. Og ting som ikke nevnes i boka, bør man jo ha gjennomgått med kjørelærer. Pantera Siter '07 Citroén C4 1.6 HDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Jeg har faktisk hørt rykter om 12 mulige feil, men dette tror jeg er bullshit. Får ringe BT og spørre. Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 ringte BT isted for og spørre når de hadde åpent for teori-examen... spurte i samme slengen om det ville bli noen endringer... da svarte hun:"nei da har du nok hørt feil, for teori-examen skal være slik til neste år også"... jeg tror jeg velger og tro henne og vente til etter nyttår og ta prøven.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wingswest Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 *off topic* Gått Yrkessjåførlinja du òg el? :) Ja det stemmer... har gått vk1 transport og "vk2" yrkessjåfør. Siter BMW E46 M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Da jeg tok bil kurs når jeg skulle ta lett-mc lappen i 04/05 kunne man ha 25 feil på 45 spm og da KUNNE det være flere riktige svar på 1 spm. Nå i 06 kunne man ha 7 feil på 45 spm der det KUN var 1 riktig svar på 1spm. Jeg snakket med kjørelæreren min på bil og han sa at prosentvis så skulle det være nesten akkurat det samme. Men kommer det nytt system nå i 07 ? som har sikkre kilder på det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg