ekkoj Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Ok, her er historien... Idag fikk jeg en urovekkende tlf fra moder'n... "Har du vært ute og kjørt Golf idag?" Nei, det hadde jeg jo ikke så jeg sa det... "Da tror politet at bilen din er stjålet" WTF liksom.... " Ja politet ringte og har funnet den på Steinskogen" OHH NOOO tenkte jeg... Steinskogen er et parti med ganske inspirerende svinger som kan være ganske skumle når veien er våt... Så for meg bilen taka og knøvla i en eller annen sving der.... "Er'n hel" spurte jeg mutter'n.... "Noe er knust" hadde politiet sagt.... Jeg klikker i vinkel og litt til mens jeg lar det gå litt utover inventaret der jeg er når hun ringer... Smallboy og jeg hiver oss i bilen og reiser opp for å se etter bilen... Vi finner den pent rygga inn (?!!?) på en gangvei ved en kirkegård like ved Godthaab for de som er kjent i Bærum... Hopper ut av bilen til Smaalboy og inspiserer bilen... ALT VAR HELT!! (Greit, de har knerta dørlåsen, bøyd rattet, knekt rattlåsen og bulka en skjerm såvidt) Så, det må jeg si.. er ikke hver dag polisen ringer og sier de har funnet bilen din uten at du vet den var stjålet ass.... Fikk starta bilen med en skrutrekker og kjørte den til litt tryggere omgivelser hvor vi får inspisere den litt nærmere en annen dag... Bilen har stått i låst garasje på Gullhaug i Bærum en uke uten at jeg har vært innom og titta så jeg vet ikke når den har blitt borte, alt jeg vet er at de har hatt god tid da de har knekt den vanlige rattlåsen, en ekstra ratt til pedallås samt vært oppi motorrommet og hekta på coilkabelen igjen. Men, selv om jeg har fått igjen bilen, så hadde dem bøffa alt som var inni bilen (Verktøy ++) samt gjort litt skade... Jeg hadde for tiden bare ansvarsforsiking på bilen, så jeg er litt sugen på å finne ut av hvem som står bak ugjerningen... Så, har du noe info om hvem som har "lånt" bilen, sett den i Bærum de siste dagene eller blir tilbudt verktøysett som er merka med lofotengrønn farge, ta kontakt med undertegnede på 93836007 eller politiet på 02800 __________________ Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heismann Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Dette må være kjipe greier!:( Skjønner ikke hva som er meningen med å kødde med bilene til andre! Er jo ikke mye verdisaker i en bil heller! Du får håpe de ikke har køddet med motoren eller har gira som ei ku! Håper du finner svina:) Siter Bmw 1989 e30 316i Bmw 1999 e46 323ci Bmw 1998 e46 320i Bmw 1987 e30 320i - 325i prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Høres ikke bra ut Joacim. Skal si ifra vis jeg hører noe! Flaks det gikk såpass bra med bilen da, med tanke på hvordan det kunne ha gått! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Jaggu bra den var i ett stykke og at Smoor-hjula var enda der... Vi får ta en gjennomgang av hva du trenger av deler når du stikker innom Vaerste på søndag... :) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jaggu bra den var i ett stykke og at Smoor-hjula var enda der... Vi får ta en gjennomgang av hva du trenger av deler når du stikker innom Vaerste på søndag... :) En kjøretur fra gullhaug til steinskogen (goothåp) tar jo max 5 minutter.. Så at mange har sett dem er tvilsomt. Hvis det er bare den strekningen de har kjørt da.. Jeg har ikke sett no hvertfall.. bor rett nedenfor gullhaug :) Kan ikke folk la ting være Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 En kjøretur fra gullhaug til steinskogen (goothåp) tar jo max 5 minutter.. Så at mange har sett dem er tvilsomt. Hvis det er bare den strekningen de har kjørt da.. Jeg har ikke sett no hvertfall.. bor rett nedenfor gullhaug :) Kan ikke folk la ting være de var litt late så de orket ikke gå så de tok bilen for og kjøre 5 min.se etter halv feit late folk så tar du de nok:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 offer kan ikke folk la andre folk sine ting være i fred???!! blir så irritert på slike folk som ødlegger andres eiendom......... Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Flaks for deg at de ikke hadde tenkt å bruke den som selvmords bil i irak xD http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/10/21/480451.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg