T_A_H Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Hey.... Kosli med litt liv her :) Selv om det ikke skjer noe nå som jeg har ferie! Da er det andre ting som skjer :D Er ikke no stress å åpne panseret. Må bare presse inn fingrene på en litt spesiell måte (!) så går det greit ;) Fargen blir Volvo V70 mørk rød fra 2004! Håper jeg får den igjen snart! ;) Tore Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 ikke noe nytt ennå? Er så nysgjerrig med tanke på lakkeringa.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 digg bil! "panserforlengern" var vel litt drøy, men allikevel så skal det bli spennende å se framover. vurderer ett totalt oppussingsprosjekt sånn som det. i tillegg style litt. har lyst til å lage meg ett skikkelig tysker-stuk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 På tide med en oppdatering her nå:p Har du foresten den rallye grillen fortsatt? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hei alle sammen, etter et langt fravær. Jeg har begynt å rigge garasjen for montering igjen, soden jeg snart får den igjen! Panserforlengeren ble sånn pga. at lyktene kom for lavt! Så får håpe det ser bra ut ;) hvis ikke har ejg jo alltids rustpanseret :D På tide med en oppdatering her nå:p Har du foresten den rallye grillen fortsatt?[/Quote] Vet ikke om jeg vil selge den, siden jeg har klart å lage en stygg sprekk i den :( :(:( Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hei alle sammen, etter et langt fravær. Jeg har begynt å rigge garasjen for montering igjen, soden jeg snart får den igjen! Panserforlengeren ble sånn pga. at lyktene kom for lavt! Så får håpe det ser bra ut ;) hvis ikke har ejg jo alltids rustpanseret :D Vet ikke om jeg vil selge den, siden jeg har klart å lage en stygg sprekk i den :( :(:( hva slags plast type er den grillen din? jeg kan lime eller sveise den for deg. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 ganske myk plast. også lukter det MØKK når man skjærer i den... Så er vel noe spesielt. Tror det er Mattig. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 ganske myk plast. også lukter det MØKK når man skjærer i den... Så er vel noe spesielt. Tror det er Mattig. da er det sikekrt abs eller pp plast. er ikke noe problem å fikse, hvis du vil ha den reparert? Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 MYe koster det a? Har ikkelyst til å tape mye på å selge den, for å si det sånn. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 MYe koster det a? Har ikkelyst til å tape mye på å selge den, for å si det sånn. få se ett bilde av skaden, og så kan du sende meg en pm. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jeg vil gjerne ha grillen fortsatt hvis du vil selge den... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Da sender jeg noen bilder til dere begge! LAKKOPPDATERING Bilen er klar for å sprøytes på. Framskjermene var ikke gode nok, så det blir laget nye! Og den ene førerdøra var spist opp. Og her er pa anlegget jeg har rigga på værste! 2 10" JBL 2 15" JBL 1 Studiomaster 16 kanals mixer 1 Peavey 400w amp Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Drittøfft!:) Gleder meg til å se den ferdig lakket..! Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Der har eg og lest gjennom hele tråden din :) Gleder meg til og se denn ferdig lakka :D:D:D! gji ein lyd vist du trenger noen deler da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Skal jeg gjøre;) Pga problemer med å skaffe den ene døra står det litt stille, men den kommer til uka, så lakkeringa begynner nesten straks da! Gleder meg :D For å holde tråden oppe legger jeg ut bilde av den nye grillen! :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg