ultimateVW Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 den golfen var gjennomført og nydelig syns jeg BBS er de fineste felgene som er lagd:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Hehe... joda. Venter ennå på noen papirer som jeg skal legge ved i en sønkad! Men burde vel være tiden for å komme i gang med godkjenning snart. hehehehehe:rolleyes: QUOTE] Si i fra hvis du får godkj a... Hvor og hva slags papirer... Tenker litt på og bytte min G60 motor med en VR6... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Si i fra hvis du får godkj a... Hvor og hva slags papirer... Tenker litt på og bytte min G60 motor med en VR6... Skal legge ved kopi av vognkortet og masse rart jeg ikke husker fra en annen som har godkjent ombygd VR6;) Men har vært og prata med BT, og der sa ed det skulle gå greit. Måtte bare lage en skriftlig søknad! Var vel Rallye-lamper jeg skrev Ok. beklager hehe.... ;) Men omtrent noe i den gata der jeg vil ha. :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Den som Eirik posta var jo skamfet! Men er det den veien du kommer til å gå T_A_H ? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Den som Eirik posta var jo skamfet! Men er det den veien du kommer til å gå T_A_H ? Ja, omtrent! Men annen bredding Orginal håndtak Svarte fangere Mer kant på felgene. Omtrent like store + litt andre småting! Men gir et bra intrykk av hvordan den blir (fohåpentligvis) ;), den som eirik la ut :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Vurdert Porsche-håndtak eller, for OEM+ looken du følger? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Vurdert Porsche-håndtak eller, for OEM+ looken du følger? Eirik Ja, men gidder rett og slett ikke modde håndtakene alacocaina Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_:OVeRHeAD:_ Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 dette så veldig bra ut stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Takk for det :D Må kjøre på, siden jeg har delvis avtalt å levere ilen til lakkering om et par uker ;) BTW: Fant et bilde av golf med Rado lykter ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Takk for det :D Må kjøre på, siden jeg har delvis avtalt å levere ilen til lakkering om et par uker ;) BTW: Fant et bilde av golf med Rado lykter ;) mulig jeg blingser for bildet var litt hakkete men for meg lignet det på rallye lykter Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian.S Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 kan ikke du utdype hvorfor det ikke er noe som heter old school når det kommer til golf 2? hvis man skal kalle noe for oldschool så kan man ikke ha på m3 speil 88+frontdører osv, alt skal være stilrent og back to basics! hvis du blar i performance vw ser du hva de kaller oldschool. det finnes jo mangen varianter, min mening er at det ikke er kult med en golf som ser dønn lik ut som da den kom i fra fabrikken, jeg syns den bør ha "chrome" lykter etc. og personlig syns jeg at 88+ dører er mye cleanere og penere en de med to vidnuer... oldschool felger som bbs fantes heller ikke i byrjan av 80tallet, og hvertfall ikke med. 2-3" kanter.. Sorry OT Lag bilen din slik du vil ha den å drit i "tema navn" ;) vil du kalle den oldschool så gjør du det. :) Siter DR-Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Takk for det :D Må kjøre på, siden jeg har delvis avtalt å levere ilen til lakkering om et par uker ;) BTW: Fant et bilde av golf med Rado lykter ;) Der var det bilde a en golf med Rado lykter vettuh :D ;) Tøft, gleder meg til å se din ferdig med småe fangere og radofront. :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 hvis du blar i performance vw ser du hva de kaller oldschool. det finnes jo mangen varianter, min mening er at det ikke er kult med en golf som ser dønn lik ut som da den kom i fra fabrikken, jeg syns den bør ha "chrome" lykter etc. og personlig syns jeg at 88+ dører er mye cleanere og penere en de med to vidnuer... oldschool felger som bbs fantes heller ikke i byrjan av 80tallet, og hvertfall ikke med. 2-3" kanter.. Sorry OT Lag bilen din slik du vil ha den å drit i "tema navn" ;) vil du kalle den oldschool så gjør du det. :) Synes ikke dette er OT :D Vi har noen ORGINALE bbs felger til Golf ;) Det var pappa og onkel som kjøpte hver sin Golf Sport, med BBS felger :D Og de er helt uten kant! Der var det bilde a en golf med Rado lykter vettuh Tøft, gleder meg til å se din ferdig med småe fangere og radofront. Fant det i en tråd fra 2002 her ;D Blir spennende, har aldri sett en mix med gamle fangere og Rado;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Baklyktene har kommet :D FANT ET PANSER :) Tenkte det kunne være et utstillingspanser;) Håper du ikke føler at jeg hermer etter deg; audifanatic. Skal også mixe sammen en passende radiator av disse Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 trenger du panser eller? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg