Rune16v Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Uff... Det var den og, ja .... :P Da får jeg modde beklykta og! For på andre siden er det mindre plass, og dessuten er spylevæsketanken der!! Planen er å være ferdig i løpet av sommeren!! Eller kommer an på hvor lang tid lakkering tar også, og ikke minst hvor lang tid det tar før jeg får råd til å lakkere!!! Ikke no problem å ha batteri der, har selv batteri der. Med 24mm plate under for å få det litt opp og lengre frem =) Siter VW Golf MK2 GTI 16v Sort VW Golf MK2 GTI 16v Turbo Blå VW Golf MK2 1.8i hvit delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hvor faen får du tak i de kromlistene? Jeg er veldig imponert her ass dette er sykt bra... burde ha sponsa deg med noen slanter til lakk vi gutta her =) Takker :) På Bilextra er det noen slags kromlister (på rull !?). De er ikke som de på dørene, men litt bredere og uten sånn svart på siden. Men hvis ikke de har det der, har jeg tatt godt vare på de gamle :D Er en veldig god tanke om den lakken, men tenker jeg godprater litt besteforeldre, så er jeg godt på vei ;) Ikke no problem å ha batteri der, har selv batteri der. Med 24mm plate under for å få det litt opp og lengre frem =) Det var flott!! Burde kanskje ha lagt under ei fjøl jeg og, men lar heller batteriet stikke litt ut... Skal dekkes med glassfiber likevel :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Dagens økt. Klar til trekking. Pedalbrett og giroverføring inne. Var en lei jobb alene;) Slavesylingeret også på plass! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Nice =) Angående lakkjobb, her i hønefoss koster det 3000kr m\lakk (standardfarger, metallic) for å lakken Golf II som er 100% klar for lakkering (svart). Burde ikke koste mere hos deg, finn deg en kar som kan og vil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 Nice =) Angående lakkjobb, her i hønefoss koster det 3000kr m\lakk (standardfarger, metallic) for å lakken Golf II som er 100% klar for lakkering (svart). Burde ikke koste mere hos deg, finn deg en kar som kan og vil =) Tar kontakt PM når jeg er klar for lakk. Hørtes fint ut der! Står stille om dagen. Går i båt og andre ting! Men snart skuter det i veien igjen:) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Nå har det endelig skjedd noe som er verdt å ta bilder av :) Har bare vært småtteri i det siste, som f. eks. demontere enda en gang og sette på ny strammer ;) Men hvertfall så er motoren plassert under panseret! Trangt, ja. Senka motorfestet, så går akkurat. Her ble det jammen god plass til en turbo:klovn: Og til slutt! Hjemmelagd super-cønstom motorfeste ;):tannløs: Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 For dere som bygger VR6, eller har planer om det: Det blir sagt at man må bruke fremre travers fra Passat Vr6. Men i den orginale fra Golf 2 er bolt on:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Dette såg no veldig lovende ut då. gleder meg til å sjå ka som skjer i forsettelsen:D STÅ PÅ!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Dette såg no veldig lovende ut då. gleder meg til å sjå ka som skjer i forsettelsen:D STÅ PÅ!!;) Takk :D Fortsettelsen kommer forhåpentligvis ganske fort nå, siden alt av eksamer er ferdig og det går mot ferie! Gjenstår bare å få dratt en tur til huggeren å henta noe der, montere det, og vri om nøkkelen:) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Mere bilder. Må finne meg en radiator snart..... blir vanskelig å få dit, pga motoren og lyktene .... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ich habe Die Opa-cult Stoßfänger gekauft:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ich habe Die Opa-cult Stoßfänger gekauft:D corrado lamper og gammle fangere ser litt rart ut, gå for 90 fangere du! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Det er er ikke rallye lykter, men corrado... men er litt enig i det. så litt spesielt ut. kan hende det blir bra når alt er lakkert osv, men jeg syns du skal selge corradolyktene og grillen til meg jeg:P hehe Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Mulig det ser rart ut, men synes det ble tøft, jeg:D Må ha noe som skiller seg ut;) Tror jeg får stuket med lakk og emblem og panser! Men fikk en lei telefon nå:( Bare bytta fangere med en kamerat. Og JEG brukte 3-4 timer på å bytte om mens han så på (tok tid pga rust og tilpassing av ting). Og nå da jeg har kommet meg hjem og shina og montert, ringer han og sier far hans syns det ble for plastic fantastic og at jeg må komme å bytte over igjen:angry: Det værste var jo at far hans så litt av monteringen. Han kunne jo sagt ifra litt før jeg hadde brukt halve dagen på det da :chairshot Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Men takk for forslagene! Bra å få høre litt meninger. Fortsett med det :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg