Tidligere bruker Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ok send meg PM om grillen ! :D Angående 3'er dash, da gir jeg blanke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Pm sendt. KNALL PÅ HOVEDTREFF I DAG :D:D:D:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 vanvittig fete tråd... bladde meg gjennom alt nå.. skulle ha lakt meg men de skjedde jo ikke. men måtte berre skrive et stå på "gutt" (som alle har kalt deg for her, hehe) før eg legger meg lykke til (Y):D ps. hvordan har du lert alt dette for x bredinga, støping ++? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 vanvittig fete tråd... bladde meg gjennom alt nå.. skulle ha lakt meg men de skjedde jo ikke.men måtte berre skrive et stå på "gutt" (som alle har kalt deg for her, hehe) før eg legger meg lykke til (Y):D ps. hvordan har du lert alt dette for x bredinga, støping ++? Takk Takk :D:D Kommer oppdatering i kveld! Alt om bredding/støping og sånn har jeg lært av å lese her på forumet og på VW-Audi forumet! Andre prosjekttråder og sånn! Blitt noen timer med lesing ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hehe.. Var da utrolig mange svar som kom opp da :P Men her er hvertfall noen bilder! Motor montert, girkassa var egentlig litt av et klunder å få på alene også! Og her tenkte jeg at batteriet kunne stå! ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Hjemmelaget batterifeste? Vet ikke om du har skrevet det før jeg men når er planen med å være ferdig?:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Og her tenkte jeg at batteriet kunne stå! ;) du må huske på at kontakten til baklyset bygger litt ned:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Uff... Det var den og, ja .... :P Da får jeg modde beklykta og! For på andre siden er det mindre plass, og dessuten er spylevæsketanken der!! Planen er å være ferdig i løpet av sommeren!! Eller kommer an på hvor lang tid lakkering tar også, og ikke minst hvor lang tid det tar før jeg får råd til å lakkere!!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ser veldig bra ut TAH. Ville vinklet den høytaler formen du lager litt skrått og opp...Blir bedre lyd Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ser veldig bra ut TAH. Ville vinklet den høytaler formen du lager litt skrått og opp...Blir bedre lyd Enig der.... Har gjort det, men ser ikke sånn ut på bildet! Har ikke viklet den så veldig, siden dette blir en midbass. Har coaxer i dashen, og diskenter høyere opp på dørsiden :D Skal ut å trekke nå, så jeg kan støpe i morgen! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 La oss håpe ingen merker at jeg stjal ett laken ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ser veldig bra ut T_A_H ;) Hva er planene angående lakkeringa? Lakke selv eller? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hva har du tenkt til og trekke dørene dine med??? jeg har kjøpt inn sky og kontaktlim til mine. jeg har samme opplegg som dine dører. : p Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Ser veldig bra ut T_A_H ;) Hva er planene angående lakkeringa? Lakke selv eller? Takk:) Må prøve å finne noen som gjør det svart, for da jeg hørte på lakkværste her, skulle de ha 25k for lakkering av et lakkeringsklart golf-skall !!! Men har hørt rykter om mange som gjør det mye billigere ikke så altfor langt unna, så skal høre litt. hva har du tenkt til og trekke dørene dine med???jeg har kjøpt inn sky og kontaktlim til mine. jeg har samme opplegg som dine dører. : p Kontaktlim funker utrolig bra!!! Skal trekke med først et tynt lag skumgummi (2mm eller noe), og så alcantara! Selges på installbay under navnet "Comfort suete" eller noe sånn:P Også skal jeg sette på nye kromlister på sidene, og beholde vinylen på toppen der:) Blir spennende å se hvordan det blir. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hvor faen får du tak i de kromlistene? Jeg er veldig imponert her ass dette er sykt bra... burde ha sponsa deg med noen slanter til lakk vi gutta her =) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg