Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Ts-w3004SPL?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har 4 av dem :P.. hehe... dem trives veldig i portet kasse.. og det magiske tallet for porten er 16,1mm dyp og 3" bred..

den forsterkeren vet jeg ingenting om.. bruker pioneer forsterkere..

1000kr med kasse er ikke så værst.. dem koster vell ca 2000pr stk på torshov uten kasse.... er det tykke kassa da?..

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to av disse å det spiller veldig bra etter min mening. mater de med 1000w pr seub å fungerer skikkelig bra :) har de i portet kasse med 3" rør og 2 stk 16.7 cm lange bassrør. jeg har fordelte kammere jeg da. altså en plate imellom som skiller subbene fra hverndre. fungerer kjempe bra :)

 

Pioneer sier jeg bare :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne i forhold til f.eks Pioneer TS-W306C?

 

jeg har hatt TS-W256DVC og TS-W306C før jeg skiftet ut til 3004spl. det er stoor forkjell på 3004spl og 306c. kan ikke sammenlignes. 306c hadde bra trøkk de også, men 3004spl leverer skikkelig power og mye mere trøkk. jeg mater mine 3004spl med 1000rms watt pr sub, å det donker skikkelig bra. jeg har da en soundmagus 3100 som driver de. 3004spl er helller ikke dyre. betalte 1500 pr stk på bilradiospesialisten jeg pga jeg sa at torshov hadde disse for 1499,-, å da måtte de nesten gi seg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er jo et snev av lydkvalitet ute å går også jo. Kommer egentlig ann på hva ørene dine "er laget av" om du forstår. Enkelte vil sikkert ikke høre forskjell på denne og en focal sub f eks, mens andre hevder at 3004spl ikke spiller musikk, men bare bråker og lager støy/lyd.

 

Finn ut av hvordan ører du har, så skal jeg si deg om du bør kjøpe den eller ikke :)

 

jeg har "normale" ører, har 3004spl, og er kanonfornøyd.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dette elementet igår, vil si det spiller ikke så værst i en lukket kasse når lydkvalitet angår, men er bare litt mer trykk i den nå, enn den gamle TS-W306c'n .. Så må vell bygge kasse til uka, bør jeg da følge pioneers anbefaling på lukket kasse? Eller bør jeg regne ut noe med winisd, og legge inn parametre, og tune kassa slik "jeg vil ha" den?

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har også to av disse. 1000kr med kasse - to alternativer; mannen MÅ ha penger, FORT!

eller; mannen har spilt vettet av disse subbene og kassa ser ut som et relativt dårlig utedass en plass på vidda.

 

Selv driver jeg disse to med en monoblokk fra Phoenix Gold (R15:0:1) OG det trykker "helt ok", kassa mi er bygd etter "anbefalninger, og den er ca.185 l (litt større en normalt). + 2stk. 4" bassrefleksrør i front mellom subbene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår