Gå til innhold

Per Christian: Bmw e30 325i (turbo) Prosjektet vurderes solgt til rett pris.

Ranger emnet


Per Christian

Anbefalte innlegg

  • Svar 718
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer litt an på om de passer, det kan hende det er M50 Vanos stempler med M50 råder. Noe som vil gi deg ca 7.4:1 i komp og det er litt lavt. Dette kan nok svensken svare på, gi mannen ett bud ;)[/quote

 

Jeg har spurt litt så får vi se hva han sier:) Jeg har fått litt hjelp av han som kimmit leide lokale av så han har litt peil.Han skulle dreie ned stempla mine,men han viste meg et stempel han hadde liggende og det var dreid helt flatt.Han mente det var sånn jeg måtte gjøre med mine,åssen blir kompen da,det blir dreid av ganske mye da?og kansje med 3mm pakning.

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreier du dine stempel helt flate tøyer du grensene litt, der blir lite gods igjen på stempeltoppen. Kanskje det holder, kanskje ikke..Du vil nok komme ned på 8 tallet en plass, mer nøyaktig kan jeg ikke si. Tykkere toppakning er også en vei å gå, men jeg vil ikke anbefale det pga. den ekstra kanten pakninga vil lage i forbrenningskammeret. Denne kan gi trøbbel med detonasjon osv. men der er flere som kjører med feks 3mm MLS.

 

Hva du skal gjøre må du finne ut selv, mange veier til målet vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagens arbeid ferdig det som er gjort er at blokka er lakkert men mangler klarlakk.Toppen gjort nesten klar for lakk.

 

blokka pusset klar.

DSC00237-1.jpg

 

Blokka er grunnet.

DSC00238-1.jpg

 

Blokka er lakkert men mangler klarlakk.

DSC00248-1.jpg

 

Jeg har også pusset litt:)

DSC00242-1.jpg

DSC00246-1.jpg

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra arbeid du gjorde me blokka da :D men tåler den grunninga tempraturen blokka får? Jeg brukte 5 min å pussa litt så lakkerte jeg bare rett på "rusta" me 600 graders matt svart lakk... Følte jeg har gjort et skikkelig dårlig jobb nå som jeg ser din ;) hehe.

 

Noen mål om hvor mye HK du har tenkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra arbeid du gjorde me blokka da :D men tåler den grunninga tempraturen blokka får? Jeg brukte 5 min å pussa litt så lakkerte jeg bare rett på "rusta" me 600 graders matt svart lakk... Følte jeg har gjort et skikkelig dårlig jobb nå som jeg ser din ;) hehe.

 

Noen mål om hvor mye HK du har tenkt?

 

Hehe jeg brukte kansje 3 timer tror jeg,jeg er litt usikker på grunninga,men lakken skal tåle 600 grader.Jeg har brukt den grunninga på deler før som blir varme og det har holdt.

Ang hester så har jeg et lite mål og komme mellom 300-350 kansje mer hvis det går da.Jeg må jo holde følge med deg:driving

peugeot 205xr 86 mod(solgt)

peugeot 205gti 86 mod(solgt)

ford mondeo tdci 03 mod(solgt)

Audi a3 tdi 04mod ambition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår