Gå til innhold

Rykking/jaging ved pådrag(3.0l 24v opel)

Ranger emnet


HåkonV

Anbefalte innlegg

Har fått problemer med rykking i bilen.(etter motorbytte)

(Dette er ein opel senator med 3.0 24v)

 

Merker dette veldig godt i oppoverbakke med gass, så varierer turtalet med 100-200 omdreininger.

 

Dette gjer att bilen går dårlig. går i rykk og napp

 

Har prøvd å bytte plugger og pluggledninger og dei fleste sensorane. (bla veivføler) og LMM

 

noken som har eit tips? eller er det ny motoren som er gåen?

 

100kr til den som kjem med tipset som jer eg kjem til løysing. kiddie :dj

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Falskluft mellom LMM og topp. Spray på med startgass og se. Evt skift pakningene.

2. Dårlig bensintrykk. Sett opp manometer og må. -> bensinpumpe på tur?

3. For lite strøm/ feil tenning. Fordelerlokk ok? Mål også coil.

Er ikke så inne i Opel motorer, men sjekk dette. 4 taktsmotoren er ikke såå hokus pokus :)

 

Det at motoren kutter i oppoverbakke får meg til å tenke mest i baner av dårlig bensintrykk, såkalt "fuelcut".

 

Er oljen fin forresten?

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Falskluft mellom LMM og topp. Spray på med startgass og se. Evt skift pakningene.

2. Dårlig bensintrykk. Sett opp manometer og må. -> bensinpumpe på tur?

3. For lite strøm/ feil tenning. Fordelerlokk ok? Mål også coil.

Er ikke så inne i Opel motorer, men sjekk dette. 4 taktsmotoren er ikke såå hokus pokus :)

 

Det at motoren kutter i oppoverbakke får meg til å tenke mest i baner av dårlig bensintrykk, såkalt "fuelcut".

 

Er oljen fin forresten?

 

1 er sjekket.

2, kvar får eg tak i manometer? (men tviler litt på denne, siden den forige motoren gjekk slik den skulle rett før eg skifta(med rådebank då vel å merke))

3: har sjekket ladespenninga, litt lav, men 13,9 v burde ikkje vere noke problem. har bestillt nytt fordeler lokk

 

det er messt merkbart i oppoverbakka, men merka det og i nedoverbakka.

 

og olja er fiin.

 

:)

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du merkar det i nedoverbakkane også,er det uten bruk av gasspådrag eller i slakke nedoverbakkar med delvis gasspådrag?

 

1:Kondens i bensinen?

 

2:Knekt ventilfjær?

 

3:Korrekt register?

 

4:Sjekka BTR(bensintrykkregulator)?

 

5:Alt elektrisk kobla riktig? Ved gasspådrag/belastning treng tenningssystemet meir effekt grunna økt kompresjon,jobber tyngre also. Har du litt eller delvis spenningsfall på ulike komponenter kan dette forårsake "kutt" i tenning helt eller delvis under belastning og på gjerne høgre turtal+belastning.

 

:wonder: :wonder: :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du merkar det i nedoverbakkane også,er det uten bruk av gasspådrag eller i slakke nedoverbakkar med delvis gasspådrag?

 

1:Kondens i bensinen?

 

2:Knekt ventilfjær?

 

3:Korrekt register?

 

4:Sjekka BTR(bensintrykkregulator)?

 

5:Alt elektrisk kobla riktig? Ved gasspådrag/belastning treng tenningssystemet meir effekt grunna økt kompresjon,jobber tyngre also. Har du litt eller delvis spenningsfall på ulike komponenter kan dette forårsake "kutt" i tenning helt eller delvis under belastning og på gjerne høgre turtal+belastning.

 

:wonder: :wonder: :wonder:

 

det er kun med gasspådrag eg merkar det. både med litt gasspådrag og ved full gass.

 

1: Ikkje kondens i bensinen nei, hea køyrt 4 fulle tankar med bensin

 

2: knekt ventilfjær kan det vere.?

Går veldi fint på tomgang då.

 

3: er registerkjede på desse motorane

 

4: har ikkje sjekka den nei

 

5: Alt skal vere kobla riktig. men kan no vere dårli kotakt i ei kontakt.

skal gå over alt i helga.

 

evt. dårli jording til motoren?

 

eller feil grunninstilling av tenninga?

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikkje til motoren og tenningssystemet,men rekner med det er enten Hall- eller induksjonsgiver på denne?

 

Er dette tatt over fra den gamle så du veit dette fungerer eller er det fra den nye? Sjekka vakuumklokka(tenningsforskyveren)?

 

Jording er som sagt viktigt,mykje som fungerer ved lav belastning men ved gasspådrag er god kontakt viktigt.

 

Viss den går helt fint på tomgang,varm og kald er det nok ikkje ventil eller ventilfjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikkje til motoren og tenningssystemet,men rekner med det er enten Hall- eller induksjonsgiver på denne?

 

Er dette tatt over fra den gamle så du veit dette fungerer eller er det fra den nye? Sjekka vakuumklokka(tenningsforskyveren)?

 

Jording er som sagt viktigt,mykje som fungerer ved lav belastning men ved gasspådrag er god kontakt viktigt.

 

Viss den går helt fint på tomgang,varm og kald er det nok ikkje ventil eller ventilfjær.

 

 

Er veivaksel føler. har prøvd føleren både frå nye og gammle motoren

vakum klokka skal eg sjekke, men der er så mange forskjellige vakumslanger og klokker, så eg veit ikkje heilt kva for ei det er?

Der er ei vakumklokke som ligg ved innsuget(går ein slange inn i insuget.)

Er det den? eller kva for ei du meiner?

 

Mvh Håkon

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det riktig ECU til den motoren? Var forrige motor som stod i bilen en 24V?

 

Kan også være spjeldvinkelsensor som fusker/er feil innstillet.

 

Vil anbefale at du drar til et Opelverksted og får lest av evt. feilkoder med

 

Tech2 hvis du ikke allerede har gjordt det.

 

 

Var 24v den forige med. (finnst der fleire typer ecu til 24v?)

 

Har eit anna gasspeld med, kanskje prøve å bytte det.

 

Der ligg ingen feilkoder inne. :hvaskjera

 

men har litt som skal prøvast til helga no.

takk for hjelp so longt, kjem med oppdatering søndag/mandag.

 

Men dersom noken har tips, er det berre å fyre laust.

Senator 3.0 24v ;) Solgt doh

Golf 1.8 SOLGT

Ascona 1.6 . Spikar

Vectra 1.7td SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnst der fleire typer ecu til 24v?

 

Ja, men forskjellen ligger stort sett bare i fortenningsinstillinger så det burde ikke gi de symptomene som motoren din har.

 

Hadde nok fått sjekket bensintrykk hvis jeg var deg, hvis den motoren du

har satt i bilen har stått lagret en stund er det sjanser for at injektorer/trykkregulator ikke funker optimalt, noe som kan skape problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår