Gå til innhold

Golf Rieger GTO prosjekt (wide body, 4x4 og kompressor)

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

endelig har vi bestemt oss for felger og alt fått hentet dem og.. tok ikke sjansen på å la de ligge til vi fikk tid :P

 

 

11x15 og 8,5x15 compomotive

compomotive_1.sized.jpg

compomotive_2.sized.jpg

 

ca 5.5" ytterkant..

compomotive.sized.jpg

 

Tips til dekk dim som utgjør lik rulleomkrets mottas med takk.

 

Tenkte å renovere felgene litt, gjerne bytte skruene og få lakkert og polert senter og ytterkanter.

fås det kjøpt nye bolter og tettningsmasse noe sted så si gjerne ifra om noen veit om no.

 

mvh RA

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kunne knapt blitt noe bedre (med unntak at 15" kanskje ser litt lite ut bak)

 

Ingen spacer hverken foran eller bak, og begge steder ligger hjula litt innenfor hjulbuene :D

DSC00462.sized.jpg

 

DSC00467.sized.jpg

 

nærmere bilde viser hvor hele og pene felgene er, en må slipes litt men men..

DSC00470.sized.jpg

 

en del negativ camber på bakakselen, skal prøve å gjøre om så det ikke blir fullt så mye senere.

DSC00474.sized.jpg

 

DSC00476.sized.jpg

 

DSC00481.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som kjøpte disse felgene ja! f**n!:P hehehe

Så meget bra ut på bilen din!:)

Råå bil!

 

hehe, var raskt ute der gitt etter tips fra en i vw-audi klubben. hentet de kveld/natt til fredag for å være sikker på at de ikke ble solgt..

 

ingentvil tøffe felger, jeg mente, er de skjeldene ?

 

nja.. i den dimmen så er de nok det ja. men ikke mange tilsalgs på bruktmarkedet uansett dim, så virker relativt sjeldne

 

Meget bra!!!!!!

Ser ut akkurat som det skal. Tabell over rulleomkrets mht. syncro finnes på nett tror jeg....Tror ikks syncro systemet akseptere noe særlig i forskjell på for og bakaksel.

Tommy

 

klar over det men rulleomkretsen, og vi er på saken :) finner nok noen dekk som passer etterhvert tross det har blitt en vanskelig dimm.

 

Hva skjer med motor i prosjeketet?

 

det kommer det kommer ;) blir g60 rotrex i førsteomgang..

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår