Gå til innhold

Lillehammer ( Ny Tråd - On topic this time!! )

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vil bare vite: var hu like våt mellom beina som i øynene når hun fablet om 900hk med pipende småjente-stemme?

 

Heisann..

For det første, så kjøper jeg meg ikke en penisforlenger til 800 000,-.Men liker å bytte ut leketøyene innimellom :roll: Vi kan da ta et race en dag, så får vi se hva den DKW`n din duger til :fucku: hehe..

Til dere andre som lurer på hvor mye hester det er i bilen min, den er kun mappet etter landevei men kjører 402 på en lav 10er.

 

Stemmer at det er Are Ourom som har bygget motoren på bilen min. Bjørnstad Bil bremset forresten den ene Supraen til Tevo Dekk idag(som Are også har bygd) med ny norgesrekord på 912 hk og 1008nm på hjula ved 6500rpm på 2,2 kg på vanlig 98 oktan bensin. Dette er bare en grovmapp, så målet er over 1300hk på hjula. Gratulerer Are :partyon:

 

 

- Tore -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan da ta et race en dag, så får vi se hva den DKW`n din duger til :fucku: hehe...

- Tore -

 

 

800 flak...harde prioriteringer oppi dalen skjønner jeg.

Nja kan nok innrømme med en gang at jeg tror ikke du har noe problem med å parkere den gamle audin min nå som du har kjøpt deg såpass til redskap. Men er da med å gasser litt jeg hvis annledningen byr seg. Sleng ut bremsepapirene når du har fått testet bilen din,artig å se fakta og ikke synsing fra folk rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synsing?

Hun sa til meg senest i går kveld, at han tore hadde sagt det til henne selv ca hk, så er det feil, får dere slakte henne eller bevise det motsatte!

 

Og kjøpt seg redskap til 800k? han har vel heller bygget den og regget den til den prisen, denne var jo kølsvart og og orginal når den kom oppi dalen så vidt jeg husker!

 

 

Sinnsykt rå bil, holdt nesten på å kjøre rett i siden din når du krysset foran meg en dag i byen, hehe, ikke helt vanlig syn her om kring :D Gleder meg til å få sett den ordentlig!

 

 

Men bækk 2 spotting..

 

Møtte på en bil med en sierra vingebil på bilhenger i går, sølv med orange felger, aldri sett her før, noen?

 

 

Så også en hvit civic 92-95 HB på mobil i går, småstyla og svarte felger, noen som har no specs på den?!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener da bestemt at eieren av bilen skriver i posten over her at den kun er mappet på vei så da er den vel ikke kjørt i benk, da vil alt annet være synsing...Da er vi vel ferdig med den diskusjonen!

 

kjøpt og regget eller hva faen han har gjort, poenget er vel at han har svidd 800 flak på ei kjerre og da regner jeg det som 100% sikkert at han gruser audin min! (ihvertfall frem til vinteren kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snakka med noe dame til fettern min jeg, men samme det:hmmmmmmmmm:

Bilen var helt ribba i vinter bygd opp helt fra bunn.skiftet det meste innvendig/utvendig...ny lakk etc..så da ruller det fort ut noen penger...Kommer nok ikke til å legge ut noe bremse papir på nettet siden jeg har en bil med skilter etc......

Det meste på bilen er god for 1050 bakhjuls hk...så hvor mye hk det er i den nå med den mappen vi har gjort så vet vi ca hvor mye som sitter i den NÅ ja.

Men til vinteren så skal vi bygge en ny motor som skal bli en av norges grommeste bygg så følg med:win

 

Og du "audakongen" hva vet du om hvilke vinterbil jeg har.skal vel ikke så rare bilen til for å kjøre fra en ihjelskrudd auda som har en helt på tryne diff orginalt og en fordeling som en lada niva.Jeg hadde en S mod mtm av auda selv en gang og kan ikke si at det var akkurat noe rå bil på vinterføre.:assman :assman

 

Men til dere andre takk for fine tilbakemeldinger ang.bilen følg med på bloggen utover vinteren:thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bare for dumt å komme hit å skryte at du har brukt 800.000,- på bilen og begynne å rakke ned på andre sin bilsmak.

Om du har vett og råd til å bruke så mye penger på bil så burde du også ha forståelse for andre sin smak på bilfronten.

 

Og til de som lurer på effekt i supraen, har det egentlig noe å si?

Om dama til fetteren blablabla har sagt at den har så og så mye hester, hva så? Er vel ingen har som har satt seg ned og sagt bestemt at det er så mye hester i bilen?

Ta det med personen som har bilen, om ikke så hold de teite arrgumentene og diskusjonene unna her.

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bare for dumt å komme hit å skryte at du har brukt 800.000,- på bilen og begynne å rakke ned på andre sin bilsmak.

Om du har vett og råd til å bruke så mye penger på bil så burde du også ha forståelse for andre sin smak på bilfronten.

 

Og til de som lurer på effekt i supraen, har det egentlig noe å si?

Om dama til fetteren blablabla har sagt at den har så og så mye hester, hva så? Er vel ingen har som har satt seg ned og sagt bestemt at det er så mye hester i bilen?

Ta det med personen som har bilen, om ikke så hold de teite arrgumentene og diskusjonene unna her.

 

 

Har ikke skrytt av at jeg har brukt 800000 på bil!! han spurte etter om jeg hadde kjøpt meg ny "penisforlenger" og da fikk han til svar!!!Jeg er en entusiast innen bil og rakker ikke ned på noen,bra vi har forskjellig smak ellers hadde det ikke vært noe stas med bil treff etc.....men når noen slenger litt med leppa til meg så kommer det som regel ei "pille"tilbake:anger:

 

Tror ikke S2kongen tok dette altfor hardt innpå seg...snakka med gutten ett par ganger før så kjenner typen:hug:

 

Men om du syntes dette ble for mye for deg så beklager jeg så meget!! TURRPINNE:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skrytt av at jeg har brukt 800000 på bil!! han spurte etter om jeg hadde kjøpt meg ny "penisforlenger" og da fikk han til svar!!!Jeg er en entusiast innen bil og rakker ikke ned på noen,bra vi har forskjellig smak ellers hadde det ikke vært noe stas med bil treff etc.....men når noen slenger litt med leppa til meg så kommer det som regel ei "pille"tilbake:anger:

 

Tror ikke S2kongen tok dette altfor hardt innpå seg...snakka med gutten ett par ganger før så kjenner typen:hug:

 

Men om du syntes dette ble for mye for deg så beklager jeg så meget!! TURRPINNE:hammer

 

haha, så du ser ikke på det som skryt å skrive at du har brukt 800.000,- på bilen på et forum???? var det egentlig noen som spurte om hvor mye du har kjøpt/brukt på bilen?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåler litt friske meningsytringer jeg :)

 

Husker et lite race for noen år siden som gikk i min favør men regner ikke med at jeg kommer til å se annet enn gummi på frontruta og en blå bil som blir borte foran meg neste gang vi ses!

 

Hehe bra det:race

Har du ikke den S2'n lenger el??ikke så mye den er brukt etter vei da.blir mest bane kjøring...

ja gikk bra den bilen.fin lyd i femmer'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, så du ser ikke på det som skryt å skrive at du har brukt 800.000,- på bilen på et forum???? var det egentlig noen som spurte om hvor mye du har kjøpt/brukt på bilen?

 

ville bare på peke at jeg ikke kjøper så dyr penisforlenger

og at jeg ikke har gjort noe vanlig hobby trim med bilen,men om du oppfattet dette som skryt så for du virkelig beklage...

 

Vi kan da fjerne dette fra forumet om du sover bedre om natta av detbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår