Gutterfly Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Har en slik motor stående. Med defekte rådelager (kan noen fortelle en newbie i mekking hva dette er og hvor de sitter) og veiv. Tror det var slik det lå an med motoren. TG1 på forumet får komme med flere eller riktige opplysninger. tror det er en PL. det som står i bilen nå er en KR. (satse på denne istedet?) Har planer om sette denne i skikkelig stand og TRIMME siden jeg må bytte så mye uansett. Begynner å bli litt for kjedelig golfen min. I hvilken ende skal jeg begynne med trimminga? finnes det mange forskjellige rådelager (noe mer holdbart)? hvilke forsterkninger må til osv er det mulig å presse ut 200 hk av en slik motor? har planer om turbo også, men det blir i siste rekke. Kom igjen. gi meg litt info og hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gutterfly Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 ingen som vet noe? Eller er ikke disse noe å satse på....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg