jørn bergflødt Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hva ble det til? Jeg kjøpte en 323 1.6 til dama jeg;) Har ikke kjøpt ennå, men blir kanskje en KA! Lestlitt her og veit folk syntes det er verdens stygeste bil! Men men smaken er som baken! Haren gul en på hånden! Oppmerksomhet er stikkordet! HEHE! Da blir både jeg og hu lagt merke til!!! Oxofår man mye bil for pengene! 98 mod gått 87000 for litt over 30 klin strøken! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Hvem i svarte syns en Ka er verdens _styggeste_ bil? Den er jo pent designet. :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 når du sier konebil, er det unger med i bildet og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 når du sier konebil, er det unger med i bildet og? Nei ikke noe unger inne i bildet! Så en Rød 99 Lupo er på vei nå! Blir moro Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Nei ikke noe unger inne i bildet! Så en Rød 99 Lupo er på vei nå! Blir moro Ahh, Lupo ja, jaggu en sjelden bil det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg