Gjest brunerune Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jævlig råe de felgene.. Er det keskin? Han var så dum å solgte de til meg :ahahahhaha: Ellers ser det bra ut Daniel, kjekt å se det går fremover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 bra du prøver andre felger :D så fine ut de du har fått photoshoppa på :) må likksom ha litt blanding mellom racing å "pen" look på felgene på denne bilen. er jo en jålebil som har fått racing stuk. blir sikkert bra iallefall :p (stemmer framdeles for mere senking så hjula går kant i kant med buene iallefall) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 fettfett. bremsepapirer er vi alle spent på. ikke for og være dust men syntes det er "dumt" og ha det i signatur og topic på tråden når du ikke har bremset den og kun antar antall hk. blir samme som hvis jeg skal sette 400hk i almera tråden pga alt i oppsettet er godt for det før jeg aner hva jeg faktisk har. :) Nå -var- du dust! :klovn: Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Da har alle deler bortsett fra stempler kommet. Skal levere inn blokka for borring i neste uke nå!:) Hvor bestilte du stempler fra da, tok nøyaktig 4 uker hos JE. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Den motoren ligna VELDIG på min gammle som eg hadde i min 200sx s13!!! Kan dette stemme???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 vært stille lenge hær nå... oppdateringer??:P Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Selge nå ser jeg! :) lei av å skru? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Hva? Skal Audien selges? :O Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 ser slik ut om du ser på kjøp og salg ;) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 ser slik ut om du ser på kjøp og salg ;) Ser dette. Huff a meg :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 JA PÅSAN... VÆRT PÅ RULLA ENNÅ? nærmer du deg 450hk? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 JA PÅSAN... VÆRT PÅ RULLA ENNÅ? nærmer du deg 450hk? HEHEHEHEHEHEHEHE Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 ser dn er til salgs ja... :/ blir det noen nye prosjekter elr? :) Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ikke det nei... vel... når SKAL du på rulla da? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Han skal vel det nå han er klar? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg