Pedal to the metal Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 bilder og info...ja takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er på jobb jeg nå, men skal få ordna det i kveld eller i morra.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Hoho. Da har vi faktisk fått skjært ut såppas at vi får motoren inn. Gikk egentlig overraskende lett. Skjærte bort alt i kanalen fra der girstanga er, og frem til torpedoen. Glemte jo kameraet selvfølgelig, men skal nedover i dag også, så jeg skal ta det med da... Eller driver jeg og setter sammen Audien da. Uten motor selvføgelig! Hvorfor? Finner vel ut det ganske fort vil jeg tro..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2007 Snakker vi ny lakk eller ny styling på Audien? :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Snakker vi ny lakk eller ny styling på Audien? :P Nope. Jeg skrur jo ikke på stylinga jeg har, når jeg skal ha ny;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nope. Jeg skrur jo ikke på stylinga jeg har, når jeg skal ha ny;) Aldri godt å si :P hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hvordan går det? Savner litt bilder jeg :P Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hvordan går det? Savner litt bilder jeg :P Hey. Skal stikke nedover i verkstedet å ta bilder NUH jeg. Så de kommer i kveld:) Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 gleder meg til bilder av den motoren i bil :P Sykt detta der :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Har fått den delvis inn da. Skjært ut og begynt å lage ramme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Da har jeg vært å tatt noen bilder.... Fått inn motor, og laga ramme: Ramma er for å bruke til motorfester, og avstivning. Nissan RB25DET med forsterka innmat. Det kommer til å være ca 500hk i bilen når vi er ferdig: Skjært ut av torpedo og gulv, for å få plass til girkasse: Litt av ramme og motor: Og et av audien; har sveisa å sparkla igjen etter vingen. Skal slipe å lakkere snarest: Kom gjerne med kommentarer da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sykt :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Wow! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 haha...helt sjukt...500 hk i en "stakkars" liten civic...er nødt til å gå fælt og bli satans morro! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Håper på det ja. Nå blir karossen forsterka der det går an da, da det helt sikkert vil bli en del vridninger;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg