DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 bilen kan jo bli pen den om du senker den og tar av den omtalte vingen :P Skulle du trenge å lakkere bakfangeren en gang burde du sparkle mellom orginalfangeren og addondelen under :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvorfor er ikke del lille plastdelen under baklyktene lakkert? Så noe funky ut det der :P Ellers råstilig bil.. er lav nok som den er! Svart gitter er og fint.. Men syns vi skal slutte å mase om hva som er fint og ikke på denne bilen, innse det; Den er nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Barsk den Audi´n din! Ser ut som et romskip:D hehe Men jeg syns iallefall den er tøff, skulle jeg forandret på noe måtte det kun vært grillen.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 bilen kan jo bli pen den om du senker den og tar av den omtalte vingen :P Skulle du trenge å lakkere bakfangeren en gang burde du sparkle mellom orginalfangeren og addondelen under :) Senke den? Hallo, sliter nok som det er nå. Lav nok kan du si... Vingen blir fjernet i vinter etter jeg er ferdig med motoren=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Hvorfor er ikke del lille plastdelen under baklyktene lakkert? Så noe funky ut det der :P Ellers råstilig bil.. er lav nok som den er! Svart gitter er og fint.. Men syns vi skal slutte å mase om hva som er fint og ikke på denne bilen, innse det; Den er nydelig! Takk for det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Takk for det;) det med plastdelen under lyktene? lurer fælt på det der jeg.. hva er det? hvorfor er ikke den blå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 det med plastdelen under lyktene? lurer fælt på det der jeg.. hva er det? hvorfor er ikke den blå? Det er chromelister på en måte... Er vel sorte originalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Det er chromelister på en måte... Er vel sorte originalt? Baaaaah... tenker på disse! Og den chromelista er ettermontert, er vanligvis ikke no der annet enn et "hakk".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Stemmer det. Har faktisk sorte liggende kom jeg på. Men synes det er tøft med litt chrome jeg da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Stemmer det. Har faktisk sorte liggende kom jeg på. Men synes det er tøft med litt chrome jeg da=) Haha.. javel da. Prøv å lakk de blå, så skifter du mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Senke den? Hallo, sliter nok som det er nå. Lav nok kan du si...Vingen blir fjernet i vinter etter jeg er ferdig med motoren=) hvor er bilen lav? er den senka etter bildene er tatt da eller? kan jo stikke en 2"4 i mellom dekk og hjulbue bak der. det der er ORGINAL høyde på sportsunderstellet. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 hvor er bilen lav? er den senka etter bildene er tatt da eller?kan jo stikke en 2"4 i mellom dekk og hjulbue bak der. det der er ORGINAL høyde på sportsunderstellet. Ja kom og prøv. Bilen er uansett senket 40mm, uansett hva du mener og tror. Bra du vet mere enn meg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Ja kom og prøv. Bilen er uansett senket 40mm, uansett hva du mener og tror. Bra du vet mere enn meg;) da hadde den ikke sportsunderstekk orginalt da:) har nemmelig hatt a4 jeg også :) Å nå har bror min den om du vil sammenligne :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2006 Denne bilen er jo såpass spesiell. Så litt chrome der det vanligvis er farge gjør jo ikke noe. Annerledes kalles det, og sånt liker vi ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg