Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

  • Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ic rør og grillen sier jeg meg enig i burde være bytta :( s4 grill :)

HEHE så ser det ut som om hjulene fram har mere kant en de bak????? BYTT :) sett de bak!

 

Rør jobben blir jo ikke så vankselig om du ikke bryr deg om hvordan det ser ut i motorrommet for det er ikke mye rør du trenger bytte for å få den fin forrifra!

 

Er vell en ganske logisk grunn til at han har de bredeste felgene forran, nemmelig 450hk og fwd. Da trenger han alt grepet han kan få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillen og scoopet kan ikke bare fjernes, da må nytt panser til...

Ic-rørene kunne vært bedre, men det er alltid noe å forbedre på en bil vet dere;)

 

Og Simon kom vel med et godkjent svar på det ang felgene. Vinge er planlagt fjernet, men nedprioritert fremfor motor. Tenkte jeg skulle skaffe meg ny bakluke å lakke opp den istedet for å begynne å klabbe med den som er der nå...

 

sugekopp: et fordskilt hadde passa perfekt. Send meg et så skal jeg vurdere montering;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns panseret med den igjensparkla grillen er tøff jeg. Du ser mye "nytt" på denne bilen så du ikke ser på andre A4'er. Selv har jeg ikke sansen for vingen eller audi ringene på panseret, men resten er dritfett. Han skal vel kjøpe nye felger nå om jeg ikke tar feil, da med like dimensjoner på alle 4 dekkene(?) Uansett, helrått.

 

Ja jeg vil ikke ha en lik a4 som alle andre. Dvs; s4 grill, facelift og slikt.

Må jo ha noe som skiller seg ut litt iallfall.

 

Felger blir det vettu;) Må bare få solgt disse først...dragcar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil ikke ha en lik a4 som alle andre. Dvs; s4 grill, facelift og slikt.

Må jo ha noe som skiller seg ut litt iallfall.

 

Felger blir det vettu;) Må bare få solgt disse først...dragcar

 

Hadde kjøpt felga på flekken hadde jeg ikke kjøpt meg en bil til.. får se om du er uheldig å holde på dem til ut over våren, så slår jeg kanskje til da jeg har solgt 19" til a4en, og faktisk trenger nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det e litt teit at folk skal legge seg opp i ka som e gjort med biln, å ka som ikke skulle vært gjort med biln! æ synes biln e tøff, å skille seg ut fra alle andre audi'a! trur sjalusifaktoren her inne er STOOOR!

keep it up!!

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp! Det er planen, men finner ikke noen plasser de selger:(

 

http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.php?make=Keskin&style=KT1

 

Dubmeister er flott sjappe i England.. her får du de i 8,5" og 10"... Så om det en av disse dimmene går for deg, er det jo flott. Men er du låst til norsk importør, eller 9" kan ikke jeg hjelpe deg.. Det du kan gjøre, er jo å sende de en mail om de har eller kan skaffe 9".

 

Det som og hadde vært veldig fett, hadde vært å hatt 9x16" fremme med litt mer profil på dekka.. fått skikkelig racing stuk. Men du har dine meninger, jeg kommer bare med forslag:) Disse har de inne og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår