Gå til innhold

DynaCore: Nissan Silvia drift spec!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

Hehe. Har hørt de kan gjøre litt ting halvferdige ja...

Morten på es har vel en slik motor med rett under 600hk ja, stemmer det=)

 

Bilen er jo spesiell, men fjerning av vinge ligger vel i tankene... Motor som teller nå vettu;)

Får gateslicks i kveld eller i morgen, så det skal bli gøy å teste de når jeg blir ferdig med motoren.. Kanskje jeg har litt feste iallfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 749
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe. Har hørt de kan gjøre litt ting halvferdige ja...

Morten på es har vel en slik motor med rett under 600hk ja, stemmer det=)

 

Bilen er jo spesiell, men fjerning av vinge ligger vel i tankene... Motor som teller nå vettu;)

Får gateslicks i kveld eller i morgen, så det skal bli gøy å teste de når jeg blir ferdig med motoren.. Kanskje jeg har litt feste iallfall:)

 

nå har vel morten 2 liter blokk da men han starta med samme blokk som deg.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men kameraet mitt er ikke helt bra.

Når jeg trykker inn knappen skjer det ingenting, så jeg må få fiksa det.

Sitter her å ønsker meg blokk som er borra å med nye stempel nå... Har LITT lyst til å få igang bilen igjen:)

 

Hehe, skjønner deg JÆVLA godt:)

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen der var noe av d værste jeg har sett... også en så stor ************** som kjører a gitt.. skulla ikke hatt lappen du din uoppdragne *************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen der var noe av d værste jeg har sett... også en så stor ************** som kjører a gitt.. skulla ikke hatt lappen du din uoppdragne *************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

 

Hehe.

 

Hadde vært greit med litt bedre setninger enn bare ***** =)

 

Forklar......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen der var noe av d værste jeg har sett... også en så stor ************** som kjører a gitt.. skulla ikke hatt lappen du din uoppdragne *************************************************************************************************************************************************************************************************************

 

Sjalu? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke orka å sjekke gjennom hele tråden. menne......... før vi alle hyler ut å jubler over hvor uberfet denne rullende ufoen er.... Har du bremsepapirer på 450hk??

 

eller er det sånn dahlback logo trim?

 

Har ikke bremsepapirer nei, men skal inn til ny mapping nå i vinter, så da skal vi få ordna noe=)

 

Lite meg logotrim egentlig her i gården ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår