RoKkY Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 litt usikker på km stand. den har nok runda 200 000km å litt til, men vil ikke si den bruker mye olje akkurat. etterfylte 3dl olje siden forrige olje skift. å det er 6mnd ca. å bruker heller ikke noe vann. Ingen som trenger deler?? har det meste av deler til 325i å 320i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Fikk ikke fram bilde av stolene jeg... Er int i de. Trenger også noe annet småtteri her jeg. Har du noe av dette? -vindussveiv -fester til bakfanger inkl bolter -de små trekantene foran ruta på framdørene. Den du skjuler kablene til elspeil f.eks. -kabelsko til blinklys i framfanger :D Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoKkY Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Fikk ikke fram bilde av stolene jeg...Er int i de. Trenger også noe annet småtteri her jeg. Har du noe av dette? -vindussveiv -fester til bakfanger inkl bolter -de små trekantene foran ruta på framdørene. Den du skjuler kablene til elspeil f.eks. -kabelsko til blinklys i framfanger :D stolene har jeg bestemt meg for å ha selv :) men har alt det andre. hvor i landet holder du til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 stolene har jeg bestemt meg for å ha selv :) men har alt det andre.hvor i landet holder du til? Det var synd! Hadde planene klare jeg nå;) Holder til i Trøndelag. Men dette er vel ikke noe stress å sende i posten. Er bare smådeler dette... Tenkt på pris da? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Trenger innstegslister framme også... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimp86 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hei jeg byr 3000 for alt sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimp86 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 ring meg på 41450072 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.H Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Kan gi deg 3000,- for motor og girkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 halla.. har du motor og girkassen enda? kan få i det for 4000 jeg.. har du nå bilde du kunna ha sendt? og tilstands raport.. må ha motor fort.. vist det er andre også som har må dere bare ta kontakt.. haster litt da 7h.. ivrig å få biln min på veien igjen =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 trenger også 1stk motor feste og list på front fanger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg