Gå til innhold

Noen her som har prøvd 20" på 242?

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

TSW - TRUXTON |8*19"

shop.jpg

 

ASA - RACING GT Black |8.5*19"

shop.jpg

 

m.fl. finner du på gummihuset.se

 

ps. asa krever spacers!!"

 

i 20", fant jeg ingen som jeg personlig likte på 240.. Ser ut som "pimp my ride" rims.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
Denne som jeg fant på garaget.net hadde 19" felger. Prøv å se for dere 20" her med hjulbuene løftet opp så den ikke ser så baktung ut, men det er smak og behag, jeg for min del HATER orginalstuk, så det ender vel med at jeg blir uvenner med alle her..hehe:anger:

4775-203184.JPG

 

syntes det så bra ut jeg du har min støtte:respect hadde gjort det sjøl hadde det ikke vert for all arbeidet og slit med gokjenning men då hadde det blitt 19toms

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne bremser på den sølvfarga 242'n og da..

 

Sikkert litt "grom" motor å siden det er bur i den....

 

 

 

 

Men Du har min fulle støtte når du skal ha 20" på 242`n din!! :volvopower:

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V8 i Volvo er morro :p

 

og paa de lokale Volvoene, saa ser ikke 17" og 18" saa store ut egentlig, de krymper liksom paa bilen... men med 20" vil de ikke komme litt langt opp i hjulbuene og gj0re det vanskelig aa svinge?

 

Planen min er å senke bilen, og løfte opp hjulbuene, da kan jeg tilpasse hjulene i buene uten at det skal gå utover svingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" blir sikkert fett det.. men da må man ha V8 syntes da jeg :P syntes nesten 240`n ser ut som en lowrider da jeg..der er ikke noe jeg ville hatt.. men er fett med noe som ikke alle har da :P ønsker deg bare lykke til jeg ;)

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår