Gå til innhold

Noen her som har prøvd 20" på 242?

Ranger emnet


242-T5

Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å kjøpe felger og dekk, så da lurer jeg på om det er noen her som har prøvd Roadstone N3000 90Y? Dimmensjonen er 225/35ZR20RS. Jeg har aldri hørt om det merket, så derfor må jeg høre med ekspertene her.

Jeg regner ikke med at de passer i hjulbuene med det fikser jeg med litt kapp og sveis.:uhhmmwhat?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt ot men hvorfor skal du ha så jævlig store felger på en gammal volvo?

Er jo ikke snakk om hvor mange tommer en greier å trøkke inn i buene som er saken, men hva som blir pent... Det blir overkill spørr du meg... Hehe

Roadstone er vel et sånt midt på treeet merke...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. må ikke VÆRE SÅ negativ alle.. la han prøve så får vi se hvordan det blir da.. kjedelig hvis alle skulle ha 17" felger med kant eller compomotiv felger.. kan bli noe nytt å spennende.. la tiden vise det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. må ikke VÆRE SÅ negativ alle.. la han prøve så får vi se hvordan det blir da.. kjedelig hvis alle skulle ha 17" felger med kant eller compomotiv felger.. kan bli noe nytt å spennende.. la tiden vise det:)

Gir jo bare tips så han ikke bruker en dullion på felger som faen ikke ser ut...

Grunnen til at mange her inne har Comp er jo at vi faktisk må ha det for å få plass til bremser...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir jo bare tips så han ikke bruker en dullion på felger som faen ikke ser ut...

Grunnen til at mange her inne har Comp er jo at vi faktisk må ha det for å få plass til bremser...

 

tror heller ikke det blir KUULT med 20".. e veldig glad i compomotive selv.. men arti at folk prøver litt:) det jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår