audisopp Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Hola Kjøpte meg en audi 80 92mod for ikke så lenge siden. Er tåkelys (og ekstra blinklys) og knapp til det, men ingen ledninger. Noen som kan forklare meg hvordan de skal kobles? Er meget grønn på sånt selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Mange ledninger går det ut fra tåkelysa? Regner med 2 fra hver, den ene er minus den andre er pluss. Minusene kobles sammen å så i karosseri/jordingspunt evt - batt. Plussen må fra begge tåkelysa innom bryter og så til + på batt. Kan også sette på relé, vanlig standard et, bare si i nærmeste bildele shappe at du skal ha relé til tåkelys. Da blir koblingen litt annerledes (de i butikken veit dette helt sikker) Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.torshovbil.no/htmldoc/montereekstralys.html Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audisopp Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 takker. får prøve meg litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg