Bjelli Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg har en forstilling og "bakstilling" fra en corrado vr6, hva må jeg bytte, eventuelt passer noe av det over til en g60 forstilling/bakstilling, eller må jeg bytte ut alt? Tenkte gjerne at jeg kunne byttet over bremseskiver, nav, calipper, spindler osv? noen som vet? Haster litt :p mvh Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hvorfor vil du egentlig bytte fra 5x100 oppsett til 4x100? Vr6 har litt tjukkere YD på spindlene, så det er i hvertfall forskjell på lagrene, og sikkert navet også. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 du får nå ikke godkjent en vr6 med 4 bolt heller Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Jeg har 4-100 nå å vil bytte til orginal vr6. tror du jeg kan få byttet over alt fra en vr6forstilling til min g60 forstilling? Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Så bilen din er en G60 med VR6 motor og panser? Skal du bare ha 5X100 kan du bytte ut bare spindlene, etter at du har dreia de ned litt, men om du får tak i komplett forstilling er det jo sikker greit å skifte hele greia. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg