Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Byttet bort min Volvo 242 TIC mot en Golf II GTI 16v. Senket 60/40 Rallye interiør Effektanlegg Monovisker Corrado blokk Ny lakk +++ Skal begynne med å montere litt stereo. Deretter blir det litt interiør-detaljer...... Skal hente skiltene i morgen:) Bare kom med forslag hvis dere ser eller vet om noe som bør gjøres. Har forresten et 80mm senkesett med gule Koni som selges billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Bilde2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Bilde3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Bilde4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Bilde5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Bilde6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Pen Golf det der. Men, hva med å få lakkert grillisten? Få deg en emblemfri Bonrath grill. Nye baklykter og sideblinkers.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Fikse bakfangeren! Eller så så den veldig fin ut! Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 17, 2003 Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Nais! Lakk all plasten i bilens farge.. eller nei, da blir den litt for lik min. :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2003 Kommer til å handle litt når kommunelønna kommer. Lakkere grillist, hvite/rallye-lykter, hvite blinkers og hvite/røde baklykter står øverst på listen. Må få tak i en annen bakfanger også..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 grattis med ny bil, den var fin, synes personlig det er penest med kontraster.. men blanke bak lys og hvite blinkere gjør seg, hvorfor setter ikke du på det 80 mm senkesettet?? funka bra på min mk2 det er nice:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by taxidriver grattis med ny bil, den var fin, synes personlig det er penest med kontraster.. men blanke bak lys og hvite blinkere gjør seg, hvorfor setter ikke du på det 80 mm senkesettet?? funka bra på min mk2 det er nice:cool: Takker! Fikk den ikke godkjent med 80mm..... Blir et helvete å kjøre med på traktorveiene i Drammen vettu'! Hadde sett bra ut da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Meget pen bil! Grattis! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 grattis! Det var en av de penere 16v golfene jeg har sett her hvertfall. Stakkar han som fikk en 242 tic i bytte :) Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Jonaldo Takker! Fikk den ikke godkjent med 80mm..... Blir et helvete å kjøre med på traktorveiene i Drammen vettu'! Hadde sett bra ut da:) du må kappe litt på innsi'a på hjulbuen og kanskje valse litt, hadde på g60 skjørt på min og gjorde det ovenfor, blie godskjent det, men det var på 15" da,en kammerat av meg som har 9x16 på sin, han har valse utenom + kappa en del, da for du nok fjeringsvei uten att det skraper..folk har sett rart på meg mange ganger når jeg kommer nedi drammen, min skraper over alt. må kjøre mitt på veien omtrent:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg