OleVik Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 festet til høydejusteringen på understellet på mitt el.recaro sete har røket... noen som har slike understell med 6 umbrako skruer til å feste i setet? både høyre og venstre side mottas med glede... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 bumppp ingen som har noen recaro understell liggende ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 bumppp ingen som har noen recaro understell liggende ? slike understell er ganske sjeldene... visst det er den orginale typen du tenker på.... de fleste jeg vet om som har slike inteiør/m understell bruker det for det de er verd prøv på vacn forumet visst du er medlem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Slike understell kan kjøpes for en billig penge fra f.eks. D&W. Det er nå riktignok nesten 10 år siden jeg kjøpte et sist, men da kosta et komplett, originalt Recarounderstell 800kr! Enda billigere er det å handle fra Wiechers. De lager kopier av Recaro sine understell (litt røffere finish). Sjekk på http://www.wiechers-sport.de Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 takk bøhser :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg