Ottesen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Noen som har noen erfaring med olje til disse motoren forresten??Har kjørt en runde med shell olje nå... men vurderer å prøve castrol!!! Har hørt at det er en bedre olje og at den er anbefalt til disse bilene da toppen er litt følsom!!! Bruker bare quaker state og pennzoil på bimmer'n og mustang min iallefall, knall oljer syntes jeg... NYDELIG bil foressten, er ikke mange biler som er penere enn en e34 med rodell :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Kan jeg bare slenge inn en komentar som jeg antar gjør bilen 10 ganger fetere. Lakkerer chrom listene på nyrene i bilen orginale farge. ellers kjempe flott bil. etter min smak! liker de store 3.5 rekke sekserne til bmw. Men har hørt at den 1.8 liter som satt i bilen din er kansje beste trim motoren til bmw. tåler jævligt mye har jeg hørt. shot me if i am wrong Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 De gamle firerne til BMW er ikke særlig bra. Det var noe med disse motorene som BMW aldri klarte å utbedre - ikke slikt problem på sekserne og firerne ble bedre etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Fint å se du tar opp en slik jobb på en så nydelig bil. Herlig å se, den ble utrolig pen. :) Hva med å kjøpe noen svarte nyrer? :) -Arne- Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Har vurdert å kjøpe svarte nyrer eller lakke de som sitter der!!! Har sett det på flere andre biler og den blir litt "sintere i looken" da!!!! Har også øyelokk liggende som jeg ikke har fått montert enda!! Går litt tregt akkurat nå, men det kommer:hondakick Jeg har også hørt før at folk mener fireren i BMW er bra å trimme!!! Vet ikke helt om det er blokka som er bra eller hva de mener. Toppen har hvertfall hatt en del problemer!! Den hadde også blitt byttet minst ên gang på motoren som satt i bilen før!!:oohh Skal man trimme motor har jeg hørt at M5 motoren er gull!! Den skal visst tåle å bli trimmet til ca 700 hk med turbo uten at man trenger å skifte så mye mekanisk!!:thumb Tror heller jeg hadde gått for det om jeg skulle trimmet noen motor noe særlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da blir det sorte nyrer, og de øyelokka kan du kaste i søpla fy skal ikke ha på det på e34!. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Quote fra en lokal bmw mekaniker: "shell olje ville æ fanikke brukt på gressklippern min engang!" Flott bil du har :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 Quote fra en lokal bmw mekaniker: "shell olje ville æ fanikke brukt på gressklippern min engang!" Flott bil du har :) Må nesten si meg litt enig der!! Hører at Shell oljen blir brukt opp på en eller annen måte!! VAG kjører vel Shell olje... og de bilene er jo kjent for å bruke en del... Mener å ha hørt at de bruker mindre om man bytter olje-merke faktisk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Turbo Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 fin bil :) Siter It takes one ball in golf and football, It takes to balls to drive a bmw! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Blitt noen Sorte nyrer på deg enda? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 Blitt noen Sorte nyrer på deg enda? Er vinter!! Da går ting trengt!! Har en trans am jeg må prøve å prioritere litt. Den skal pusses og lakkes! Der har jeg jo støtt på litt mer arbeid en forventet... allrede før jeg har begynt å pussedamndamn Men har kjøpt lakk til bimmer'n... og pussepapir har jeg.. så det skal skje!! Prøve å få tatt det i julen... da blir det vel litt roligere:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet November 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2006 SKiftet forresten travers-foringer bak for litt siden... hvis noen vil ha tips om det, kan de si fra... skal jeg skrive litt om det!!! Er ikke så ille som mange skal ha det til.... Jeg er det man kan kalle amatør... og brukte 2 kvelder på å skifte.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg