henrik121 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Haha, du er ond, OND er du! :asshole: Neida, men stiller meg i rekken av de som vil se bilen ferdig, blir nok bøs så det holder :) Siter 1970 Volvo Amazon - deler ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Få ordentlige bilder :D Vil se bilen din. Jaggu er fargen nydelig! Digger denne :D Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 først må jeg få starte med at fyy faen til denne kommer til å bli konge:D Så lurte jeg på når du bestillte deler fra Volkswarenhaus er dem greie å ha med å gjøre eller? lang leveringstid? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Artig med tilbakemeldinger som alltid! tja vikke vise bilder av hele ennå, vente til senkesett å all krommen å felgene er på :P men hjelper seg, driver med fangerne, lager fester. Å ellers mye tilpassing av deler som speil, håndtak, fangere, hjørner til fangere, lister på siden osv :p alt passer jo ikke helt. Å tok ca 10 dager sist jeg bestillte fra de. Venter på ny bestilling nå, noen som vil kjøpe krom håndtak? En med lås å ett uten, helt nye, ikke satt på bil. Trond Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Detta blir konge bil mann:pray kunne tenkt meg å starte lignende prosjekt selv. men får vel se va tiden bringer. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jaa? Skjer det noe her eller? Har vært spent lenge jeg nå! :D Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Spent så det hoilder jeg og. Kom igjen da! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 her skjerre mye;) meeen har ennå ikke satt på en ting som ikke trenger endel timer med tilpassing, så alt tar så tid! Ikke mye igjen nå, så straks EU! pluss venter på noen deler fra tyskland. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Knallrått Tazzen! Få noen bilder nå, ikke teasere.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hehe, da legger jeg inn ett bilde til, siste før det blir av hele bilen helt ferdig! her ser man den lista i midten vi har laget, er ett flattjern som er tilpasset å lakkert svart blank. Synes det funket fint! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 hehe gleeeder meg til og se hele bilen ferdig! skulle ønske jeg kunne gjort no sånt med volvo`n min.. men har jo ikke nubbe sjangs til og kjøpe felger engang..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 oook da, kan legge ut noen bilder :p men blir skikklige bilder når alt er ferdig. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 saftig saftig! Den komboen mellom farge/chrome/sort er helt genial Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 rått Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hott`ntott:D Ble sinnsykt bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg