Gå til innhold

Tazzen: Golf 1 GTI Prosjekt lav&brei!

Ranger emnet


Tazzen

Anbefalte innlegg

  • Svar 253
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kommer til å bli så rått! Kapper du av den ytterste kanten på orginal hjulbue og flytter den ut noen cm. og så sveiser du igjen mellomrommet?

 

Felgene så dritfeite ut på bilen. Kanskje litt høy nå. Det blir vel bra når den er ferdig.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja foran blir det slik som du sa, bak har jeg buer jeg bare kapper å setter på hvis du skjønner:)

 

kan slenge noen bilder, har fått gjort litt mer.

Har åsså gjort buen mer inn på hver side, så den følger mer dekket. Er ikke så lett forklare, men blir mindre avstand på hver side av hjulene :)

 

 

bilderh080.jpg

 

bilderh081.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt mer, her er noen bilder!

 

 

Endelig begynner mer min jobb, da pappa står for mesteparten av sveisinga.

rust grunning er lagt, å glassfiber før jeg sparkler:

 

BILDER089.jpg

 

BILDER093-1.jpg

 

BILDER100.jpg

 

BILDER101.jpg

 

Er så tynne skjermer, så slo seg litt på denne siden, litt ekstra jobb men pyttpytt:)

 

BILDER114.jpg

 

Fikk rulla den ut, få litt avstand på buene, mye å tenke på, da jeg har kortet den inn i begge ender osv.

 

BILDER144.jpg

 

 

BILDER143.jpg

 

BILDER141.jpg

 

Her er bilde av mye jeg har dratt inn buen, litt justeringer må gjøres, men dette er sånn ca:

 

BILDER148.jpg

 

 

Her er dørene lakket innvendig:

 

BILDER130.jpg

 

BILDER129.jpg

 

pansret:

 

BILDER128.jpg

 

 

noen små ting, radiator greia;) å de stengene som går igjennomdøra + +

 

BILDER121.jpg

 

BILDER122.jpg

 

 

bakluka er grunnet:

 

BILDER123.jpg

 

 

 

prosjekt takluke er i gang, fant ut jeg ville prøve fikse denne, mye jobb men:

 

BILDER119.jpg

 

 

Jeg kjøpte meg noen matter på Biltema, disse er for lydisolere bilen eller? kan brukes som det?

ekke helt sikker, hehe. kan de brukes i gulvet feks?

 

BILDER151.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste stedene jeg ville evt ha brukt disse er under teppet innvendig i bilen for å dempe der. Skal jo ikke komme seg vann dit. innvendig i dørene og inni bakskjermene kan det komme vann fra luftehull i kanaler og div. kjør på asfalt plater der istede og tett rundt kantene så vannet ikke kan trekke bak de.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår