Sæther Racing Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Det så jævligt bra ut!! Masse bilder !!!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwhaue Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 vill du røpe fargekoden til meg?:] hehe;) var jækli feit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 jada du kan få fargekoden, men gi meg mob nr ditt på PM. husker den ikke i hue, å ska innom gamle jobben i morra:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Keep em comming ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 mer er gjort. mobil bilder, har ikke kamera for tiden Buene finpusses: behandlet inni skjermene, skal også teckylbehandles en av dagene: lagde en forkorta "to do" liste, hehe: Så ble resten av bilen grunna: begynt å tilpasse dører,skjermer osv, endel jobb men viktig det blir bra: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Buene blir svinetøffe!! Så bra å se at du ahr valgt noen felger som klarer å fylle helt ut i kanten! :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Gleder meg til å se denne cruise i Rjukan's gater :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 rått! gleder meg til å se denne bilen ferdig, hva heter lakken du bruker? extrem fet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Slenger meg på bølgen, vil se dette monsteret ferdigt =) Lykke til videre med fet bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Update igjen :) Fikk taua bilen bort på ett verksted for å vaske den under: Så tørket den en dag, for så tectylbehandling, tykkstoff under å tynnstoff i dører kanaler skjermer: Bilde før behandling under: Bilde etter, har ikke fått tatt noen skikklige bilder under etter: Så var det vannsliping på gang, hjelper seg nå: Fikk brukseinsern litt neppå å ;) ser jævlig høy ut akkurat der men. heheh satt på settet til gti for å prøve det litt: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Det ser veldig bra ut! Blitt glatt og fin nå da? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 faen golfen der kommer til og bli helt rå.digger breddinga på den og fargen er vel ikke så lenge til er ferdig med nå eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Denne einseren blir nice! Likte breddinga ganske godt=) Er faktisk samme skjermene jeg hålder på å montere på kadetten min:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Heisann, da har jeg gjort litt mer! Fått vaske boksen å slik, kjørt bilen inn å begynt med teipinga: Tatt av hjula å teipa ferdig, tok tid: Fatter i full gang med base fargen, 2 strøk, gikk 2 liter med base: Ser litt sjolete ut osv, men er ikke tørt overalt: Så blandet vi til med Ice pearls, å la 3 strøk: Her nesten 2 strøk Så 3 lag med vanlig klarlakk til slutt, så i morra blirre mellomsliping: Ble fornøyd med fargen, ser den ikke helt slik den er på bilder, er mye mer lilla pærler, ikke så blåe:) En bra dag tiltråss for litt problemer med sprøyta. Gikk litt over 7 timer i boksen idag:D Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 utrolig pen farge! passer fint til bilen gjør den å!! Skal følge med prosjekte ditt! Erik Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg