Tazzen Skrevet April 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 takktakk:) det er ikke mye sparkel :) 80% slipes jo av, ligger bare igjen et tyynt lag, å det er nødvenig for å få det 100% rett osv =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 liten update, fått bedre cam, så her er noen bilder etter mye om å men, fant jeg ett panser som var bra stand: Fått malt gulvet, må lakke resten: bare bilde av slik den står nå: å ett bedre bilde av dørene: ellers kommer vel felga en dag denne uka håper jeg, å har funnet bunnfarge som jeg skal ha små små diskre flakes i :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ser ut bsom takluken er helt lik som golf 2. satt akk ned en sånn i forje uke. så prøv det. masse krom = blank svart me mat klarlakk, det blir helt sjukt å se på. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ska skjekke ut det med takluka ja :) ellers har jeg fått frontruta mi da:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Flakes har blitt populært på Rjukan må jeg si, men det er jo så utrolig fint og :) Håper du går for noen "nye" fargekombinasjoner som folk ikke har sett så mye av før. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 jada er mange som snakker om å lakke bilen sin osv i det, men ser heller få som kjører rundt med det, flakes er harry:D men blir vel en mørk lilla med små korn, ikke direkte flakes men ice pearls =) her er en med lilla/blå pearls på helt svart base: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 åååå! det var den fineste fargen jeg har sett!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 fått gjort litt :) Fikk rullet bilen ut for å få litt avstand på den, høyden begynner hjelpe seg :P mer å gå på. Pansret er grunnet: noen små ting rustbehandlet å grunnet: Grunnet endel inni idag, mye små pirk som tar tid: Bunnfarge har jeg funnet, lilla. Skal legge ice pearls i lilla oppå der. her er en blå/lilla ice pearl med helt svart base som vi lakke på jobben: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 har fått gjort mer, siden felga ikke har kommet. bestemte jeg meg for å grunne det andre å lakke inni. her er resultatet! Fikk teipa opp te grunning: på med rustgrunning der det var nødvendig: her er fatter i gang med fin pussen: Så er den ferdig grunna, ble fornøyd med bakplata, mer sammenheng nå som det er 1 farge: Så teipa vi opp igjen til litt lakking inni, her er resultatet: Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fy faen så sinnsyk utrolig fin farge!! Den kler bilen utrolig godt. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jp_87 Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 nice farge!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Bang, den farget var heit altså! Er ikke helt Golf 1, men fargen var dritnice! :D Bilen din er også rå, selvsagt ;) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Da er felga i hus etter MYE surr.. Fikk beskjed om å at det tok 2-4 uker. 4uker MAX! :) etter 10 uker er felga her.. Skulle ha 215 bak, men alle kom med 195. Noe som egentlig ikke gjør noe:) bare blir mer strekk bak.. her er noen kjappe bilder. ska ta bedre i morra.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 kjempenice farge:pray Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 De felgene er grisefeite!! hva er dimen på de? 14''? Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg